În 2020 vânzările online au crescut cu 32%. Cel mai bine s-au vândut hainele, produsele pentru casă şi cărţile
Fie că a fost vorba de Black Friday, Crăciun sau pur şi simplu ai prins o reducere bună, sigur ai cumpărat cel puţin o dată din mediul online. Drept urmare, vânzările în online au crescut cu 32% în anul 2020. Cifrele au depăşit 5 miliarde de euro, arată Ziarul Financiar.
Vânzările de produse pentru casă, produse electrocasnice şi de decor au explodat anul acesta. Explicaţia este simplă, pentru că am stat mai mult în casă şi am simţit nevoia să facem anumite schimbări.
Pe locul doi ar fi îmbrăcămintea şi echipamentele sportive. Din cauza restricţiilor, mulţi şi-au transformat sufrageria în sală de sport.
S-au mai cumpărat foarte multe cărţi, reviste, filme, muzică, dar şi alimente de bază.
În 2019 erau la mare căutare vacanţele dar anul acesta, evident, trend-ul nu a mai fost acelaşi. Au scăzut rezervările de vacanţe, bilete de avion şi cazări. De asemenea, vânzările de bilete au scăzut fie că e vorba de un meci sau concert, pentru că astfel de evenimente nu au mai avut loc.