- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
În ultimul an industria FMCG a înregistrat o creştere de 6,2% în volum şi 10,6% în valoare
- În România, industria FMCG a înregistrat o creştere de 6,2% în volum şi 10,6% în valoare conform măsurătorilor Nielsen, fiind una din ţările cu cea mai solidă creştere din Europa, arată studiul global “Quarter by Numbers” .
- Scăderi au fost înregistrate la produsele pentru bebeluşi, de 1,2% şi la alte produse non-alimentare, de 2%.
Mâncarea pentru animale de companie este categoria cu cea mai mare creştere în România în ultimul an, de 18,6%, urmată de produsele lactate (plus 15,3%), carne şi produse din carne (14,5%), alimente ambalate (13,7%) băuturi alcoolice (13,1%), alimente congelate (13,1%) şi produse pentru îngrijirea locuinţei (11%).
Scăderi au fost înregistrate la produsele pentru bebeluşi, de 1,2% şi la alte produse non-alimentare, de 2%.
2020 a adus scăderi abrupte ale produsului intern brut în marea majoritate a ţărilor, cu câteva excepţii, precum China, Taiwan, Egipt sau Turcia. Cu toate acestea, doar 19 din cele 65 de ţări analizate trimestrial de Nielsen în studiul global “Quarter by Numbers” au înregistrat scăderi în volumul vânzărilor totale de FMCG în ultimele 12 luni, comparativ cu perioada anterioară.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Gala ZF 2024. Adrian Sârbu: „Oportunitatea ta este România. Trebuie să te implici în câmpul puterii” / Gerard Baker, editor global Wall Street Journal, prezent la Gală, a vorbit despre viitorul economic al Europei și al SUA în urma victoriei lui Trump
-
Războiul din Ucraina. Ce este noua armă folosită de Rusia în Ucraina. Putin spune că se deplasează cu 3 km pe secundă.
-
Activitatea RAR, în continuare blocată. Nu se pot face ITP-uri în nicio staţie din ţară
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Preşedinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot şi pune ştampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăţi că exişti
Privită în ansamblu, industria bunurilor de larg consum este însă un motor de creştere economică şi de stabilitate, deoarece se adresează nevoilor cotidiene ale oamenilor. Dar şi aceste nevoi primare sunt în schimbare: petrecem mai tot timpul acasă pentru a ne feri de virus, ceea ce ne face să cumpărăm mai multe alimente, produse de îngrijirea locuinţei şi dezinfectanţi. Ieşim mai rar, deci consumăm mai puţine cosmetice şi produse de înfrumuseţare, dar ne cumpărăm pentru acasă atât chipsuri şi bere cât şi vopsea de par. Suntem îngrijoraţi pentru evoluţia veniturilor noastre, dar continuăm să ne pregătim pentru sărbători, şi căutăm produse la promoţie sau de la magazine mai ieftine, în timp ce comenzile online cu livrare la domiciliu cresc accelerat.
Comportamentul de cumpărare, că şi noile tehnologii aferente, se schimbă văzând cu ochii, iar evoluţia lor crează noi oportunităţi pentru afacerile care pot ţine pasul cu această nouă complexitate. Companiile locale caută eventuale oportunităţi în afară graniţelor iar multinaţionalele vor să identifice zonele cu cel mai mare potenţial, dar fiecare are nevoie de informaţia potrivită pentru cazul sau particular.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
GANDUL.RO