În unele cazuri şcoala online a funcţionat. Şcoala Germană din Bucureşti este un exemplu

  • Copiii de la Şcoala Germană au excelat la orele online
  • Metode precum: jocuri interactive, lucrul în echipă i-a făcut pe elevi atenţi la ore
  • Irina Diliţă Director Adjunct: "Ne-am folosit de un plan săptămânal pentru organizarea exerciţiilor"
Urmărește
759 afișări
Imaginea articolului În unele cazuri şcoala online a funcţionat. Şcoala Germană din Bucureşti este un exemplu

În unele cazuri şcoala online a funcţionat. Şcoala Germană din Bucureşti este un exemplu

Vreau să iţi spun că Şcoala Germană din Bucureşti a arătat că se poate. Copiii au avut rezultate foarte bune chiar dacă şcoala a fost online.

În timp ce alţii doar se plâng şi nu fac nimic pentru a face ceva revoluţionar cât să îi ţină pe copii atenţi, cei de la şcoala germană au reuşit să îi captiveze pe copii şi prin micul ecran de la laptop. Florian Florea este coordonator de ciclu gimnazial. El spune că a fost uşor să le capteze atenţia elevilor. Au făcut multe exerciţii interactive.

FLORIAN FLOREA, coordonator ciclu ginmazial: Lucrează în grupuri, lucrează cu parteneri, interacţiunea este destul de reuşită din experienţă până acum. Filme, pe youtube, se pot accesa mult mai uşor decât în şcoala fizică, anumite prezentări digitale sunt mult mai uşor de accesat.

Irina Diliţă este director adjunct. Ea ne spune că le-a fost uşor în mediul online pentru că au păstrat aceeaşi structură pe care o foloseau şi în şcoala fizică.

IRINA DILIŢĂ, director adjunct şcoala primară: Ei lucrând tot cu planul săptămânal, unde au un fir roşu şi ştiu ce exerciţii au de terminat şi de completat într-o săptămână, noi am putut să ne concentrăm, ca profesori, să creăm grupuri mici de elevi cu pauze dese. Noi la şcoala primară, am creat două liste cu cele mai importante materii cu competenţele pe care ei trebuie să le aibă la sfârşitul clasei, indiferent de pandemie sau de mediul online.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici