India. Dezbatere naţională după ce o actriţă şi-a înscenat moartea

  • O tânără actriţă indiană, care şi-a înscenat moartea în cadrul unei campanii de combatere a cancerului, a stârnit ample dezbateri în India.
  • Vineri, echipa ei a anunţat public faptul că tânăra a murit. Sâmbătă, ea a dezvăluit că totul a fost regizat.
Urmărește
274 afișări
Imaginea articolului India. Dezbatere naţională după ce o actriţă şi-a înscenat moartea

Sursa foto: Facebook/Poonam Pandey

Poonam Pandey are 32 de ani şi este actriţă şi fotomodel. Ea este foarte cunoscută în India după ce a apărut în filme de la Bollywood şi în reality show-uri. Un mesaj care anunţa moartea ei din cauza cancerului de col uterin a fost publicat vineri pe pagina de Instagram care are 1,3 milioane de fani. Echipa ei a confirmat decesul şi mai mulţi colegi au trimis mesaje de condoleanţe. Sâmbătă, vedeta a distribuit un videoclip prin care prezenta scuze fanilor şi îi informa că totul a fost regizat.

„Da, mi-am înscenat decesul. Extrem, ştiu. Dar dintr-o dată cu toţii vorbim despre cancer de col uterin, nu-i aşa?", a spus Pandey.

În weekend, mesajul şi videoclipul au generat o dezbatere amplă în India. Cei mai mulţi au criticat metoda aleasă pentru a atrage atenţia asupra unei probleme grave precum cancerul de col uterin, notează BBC.

Ei su susţinut că metoda este insensibilă şi îi deranjează pe bolnavi şi pe rudele lor.

„Moartea nu este o glumă”, a scris un utilizator pe X în timp ce altul, care şi-a pierdut tatăl de cancer când era copil, a spus că i s-a părut supărătoare campania, deoarece i-a provocat amintiri dificile.

Acuzaţii la adresa presei pentru neverificarea informaţiei

Alţii au criticat organele de presă pentru că au scris despre moartea lui Pandey fără a verifica informaţia.

„Moartea lui Poonam Pandey a fost urmată de moartea presei indiene. Fără verificări. Nimic nu a contat. Ea a revenit la viaţă astăzi. Nu pot spune acelaşi lucru despre jurnalismul nostru", a scris un utilizator pe X.

Jurnaliştii acuzaţi s-au apărat spunând că informaţia a fost distribuită de „contul oficial de Instagram” al actriţei. De asemenea, agenţia care a realizat campania le-a prezentat scuze celor care au fost deranjaţi.

„Acţiunile noastre au avut un singur scop, acela de a creşte gradul de conştientizare cu privire la cancerul de col uterin”, a transmis agenţia.

Totodată, au fost şi oameni care au lăudat campania, deoarece a şocat comunitatea şi a reuşit să-şi atingă scopul.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici