Înjurăturile, din ce în ce mai acceptate

Înjurăturile sunt folosite din ce în ce mai mult în conversaţiile ocazionale, pentru a accentua un aspect sau pentru a crea legături sociale, mai degrabă decât pentru a insulta, spun experţii în lingvistică.

Urmărește
5299 afișări
Imaginea articolului Înjurăturile, din ce în ce mai acceptate

Sursa foto: Facebook

The Guardian menţionează cazul prezentatoarei BBC Mishal Husain, care a înjurat de şapte ori în mai puţin de un minut în timpul unui interviu cu ministrul de interne, James Cleverly.

Dr. Robbie Love, profesor de limba engleză la Universitatea Aston din Birmingham, a declarat că utilizarea înjurăturilor depinde de context. În cazul lui Husain, ea nu a folosit înjurăturile pentru a insulta pe cineva, ci pentru a sublinia un punct.

Love a declarat că, potrivit cercetărilor, oamenii înjură în mod obişnuit în conversaţiile ocazionale pentru a-şi exprima surpriza, pentru a crea umor, pentru a-şi arăta solidaritatea cu colegii lor sau pentru a abuza pe cineva.

Love, care a publicat studii privind tendinţele înjurăturilor în conversaţiile informale între anii 1990 şi 2010, precum şi utilizarea cuvântului "F..." în rândul adolescenţilor britanici, a declarat că majoritatea înjurăturilor au devenit mai puţin tabu datorită modului în care oamenii le folosesc.

Yehuda Baruch, profesor de management la Universitatea din Southampton, a declarat că înjurăturile sunt folosite şi pentru a scăpa de stres, pentru a crea coeziune în echipă şi pentru a atrage atenţia.

Baruch a spus că înjurăturile au fost, de asemenea, folosite într-o încercare „calculată” de a atrage atenţia, de exemplu, crede el, atunci când miliardarul Elon Musk a folosit cuvântul "F..." într-un interviu la summit-ul DealBook al New York Times.

Potrivit experţilor, înjurăturile sunt din ce în ce mai acceptate în societate, deoarece sunt folosite în alte scopuri decât pentru a insulta.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici