Prima pagină » Social » Întârzieri pe Aeroportul Otopeni: companiile dau vina pe rotaţia aeronavelor sau lipsa echipajului

Întârzieri pe Aeroportul Otopeni: companiile dau vina pe rotaţia aeronavelor sau lipsa echipajului

Peste 220 de zboruri au avut întârzieri la aterizare sau la decolare, în ultima săptămână, iar pentru 70% dintre acestea, companiile aeriene au raportat drept cauză rotaţia aeronavelor sau lipsa echipajului.
Întârzieri pe Aeroportul Otopeni: companiile dau vina pe rotaţia aeronavelor sau lipsa echipajului
Laura Buciu
27 oct. 2022, 11:38, Social

În perioada 20-26 octombrie 2022, pe Aeroportul Henri Coandă, au înregistrat întârzieri mai mari de 60 minute un număr de 226 de zboruri (aterizări şi decolări).

Pentru 70% dintre acestea, companiile aeriene au raportat drept cauză rotaţia aeronavelor sau lipsa echipajului, potrivit Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti.

„Cele mai multe zboruri cu întârzieri de peste o oră s-au înregistrat, în ordine, la companiile aeriene Wizzair (150 de zboruri), Ryanair (32) şi Tarom (14). În ceea ce priveşte zborurile anulate, în săptămâna 20-26.10.2022, s-au înregistrat 6 anulări dintre care Wizzair a avut 4 zboruri anulate (motive tehnice şi grevă pe aeroporturile de destinaţie din Italia), iar Air France (motive tehnice) şi Austrian Airlines (lipsă echipaj), câte un zbor fiecare”, anunţă CNAB.

În acest interval, pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti, au fost operate 2.042 zboruri, dintre care 1.797 regulate, fiind înregistrat un trafic de 217.984 de pasageri pe fluxurile de plecări, sosiri şi tranzit.