Interviul din biroul angajatorului s-a mutat la tine în sufragerie

  • Majoritatea interviurilor de angajare s-au mutat în online
  • Acestea se fac acum pe Zoom, Google Meet sau alte platforme de meeting
  • Lipsa interacţiunii fizice poate conduce la o recrutare greşită
Urmărește
381 afișări

Dacă îţi cauţi un loc de muncă în această perioadă sunt şanse mari să ai interviul de angajare online. Criza COVID-19 i-a făcut pe angajatori să se adapteze, aşa că acum o parte dintre companii apelează la Google Meet şi Zoom. Această metodă vine şi cu dezavantaje, atât pentru angajator, cât şi pentru candidat. Eduard a aplicat pentru un job şi a avut un interviu pe zoom. El spune că i-a fost mai uşor să discute pe zoom însă simte şi nevoia unui interviu faţă în faţă.

Eduard, candidat: Majoritatea întrebărilor au fost despre calificările mele în limba engleză şi am avut un test. La test era uşor de copiat, puteai să păcăleşti angajatorul. Aş prefera ca primul interviu să fie pe Zoom iar al doilea să fie face to face.

Rudolf Fedorovici, headhunter: Numărul interviurilor faţă în faţă a scăzut mult. Trebuie să existe interacţiuni cât mai dese înainte de a se lua decizia. Nu o să dispară niciodată întâlnirile faţă în faţă. Cei care decid din partea angajatorilor vor păstra întotdeauna o astfel de componentă.

 

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici