Ironii Pro-Infrastructură: Cea mai scurtă inaugurare de autostradă – 2,5 km sunt mai mult decât zero
„A1-Bâcu, cea mai scurtă inaugurare de autostradă din lume. După ce din iulie era cert că grecii de la Aktor nu mai au şanse să deschidă în 2024 cei 18 km ai lotului 3 A0 Sud nici măcar în sistem semi-profil, vom primi o palidă consolare: 2,5 kilometri între Autostrada A1 şi DJ601A, cu descărcare provizorie lângă Bâcu. Un strănut util doar pentru eMag (şi angajaţii săi) şi unii locuitori din zonă. Intrarea în Capitală prin Dragomireşti nu este o alternativă viabilă în cazul majorităţii bucureştenilor din simplul motiv că acest drumeag e deja extrem de aglomerat, fără să luăm DNCB în calcul. Sigur, 2,5 kilometri sunt mai mult decât zero”, arată într-o postare pe pagina de Facebook Asociaţia Pro-Infrastructură.
Potrivit ONG-ului, traficul de tranzit şi transferul cetăţenilor în şi din oraş nu sunt rezolvate.
„Dacă se doreşte şi se face munca birocratică şi dacă grecii pot face la timp structura lipsă de la vest de Dârvari, teoretic ar fi posibilă o deschidere parţială până în DJ401A Dârvari-Tântava. Însă cetăţenii din Domneşti şi Clinceni nu vor fi prea fericiţi să se trezească peste noapte cu trafic suplimentar printre casele lor. Cu muncă în plus şi utilitate discutabilă, probabil că opţiunea asta pică la vot. Concluzia? Doar 2,5 kilometri între A1 şi Bâcu în 2024 şi nicio şansă pentru conexiunea completă A1-DN6 pe A0 Sud, cu două pasaje practic neîncepute (Ţegheş şi Clinceni) şi multe alte zone încă blocate sau întârziate de birocraţie şi de cheful de muncă al grecilor”, se arată în finalul postării.