La ce nu au renunţat românii în 2010 dintr-un coş de alimente mai sărac cu 5,6%?
Iaurturile, snacksurile şi produsele din carne sunt singurele categorii de alimente care au înregistrat o creştere în valoare a consumului în primele zece luni ale acestui an, comparativ cu perioada similară a anului trecut, după cum arată un studiu realizat de compania de cercetare de piaţă MEMRB, informează Ziarul Financiar.
La ce nu au renunţat românii în 2010 dintr-un coş de alimente mai sărac cu 5,6%? (Imagine: Octav Ganea/Mediafax Foto)
Astfel, românii au cheltuit cu 5,2% mai mult pentru iaurturi, cu 7,1% mai mult pentru snacksuri iar bugetul pentru achiziţia de produse din carne a fost cu 2,6% mai mare în perioada analizată.
Restul produselor care intră în coşul de alimente al unui consumator român, cum ar fi de exemplu dulciurile, pâinea, laptele, ciocolata sau brânza, toate au înregistrat scăderi în valoare în primele zece luni ale anului faţă de perioada similară a anului trecut.
Află la ce alimente au renunţat românii de sărbători pe www.zf.ro
ULTIMELE ȘTIRI
-
Este în interesul TĂU ca Guvernul României să fie format din manageri independenți de partide, consacrați în companii private și corporații? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Burduja afirmă că preluarea E.ON România de către compania maghiară MVM ar putea fi blocată din motive de securitate: „Nu vom permite gazului rusesc să intre în ţară”
-
Vicepremierul Poloniei anunţă că a identificat un grup rus care ar fi urmărit să influenţeze alegerile prezidenţiale
-
Jandarmeria: protest ilegal în zona CCR. Traficul e blocat pe Calea 13 Septembrie
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO