La ce renunţă românii pe timp de criză?

În condiţii de criză, cei mai mulţi români (60,9%) se gândesc serios să reducă din bugetul alocat pentru excursii şi călătorii, următoarea cheltuială pe lista reducerilor fiind cea destinată obiectelor de lux, după cum reiese dintr-un studiu dat publicităţi de Mednet Marketing Research Center în colaborare cu Media Xprimm, informează cotidianul Gândul.

Urmărește
22 afișări
Imaginea articolului La ce renunţă românii pe timp de criză?

La ce renunţă românii pe timp de criză? (Imagine: gandul.info)

Ieşirile în oraş, fie la restaurant, fie în scopuri culturale, îmbrăcămintea şi investiţiile sunt următoarele pe lista reducerilor pe care le-ar opera românii, la polul opus aflându-se cumpărarea de alimente.

„În contextul crizei, fiecare se gândeşte de unde poate să taie din cheltuieli. Se va resimţi o reducere a bugetului, în sensul că oamenii vor prefera vacanţe mai aproape de casă, mai ieftine şi mai scurte“, a declarat pentru Gândul preşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT), Dragoş Anastasiu. El a adăugat însă că nu crede că cifra de afaceri a agenţiilor de turism se va diminua în comparaţie cu anul precedent, în primul rând datorită faptului că sejururile sunt mai ieftine, graţie aceleiaşi crize.

Citeşte mai multe despre criza prin care trec românii pe www.gandul.info

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici