Prim-procurorul Gheorghe Frângulescu de la Parchetul Tribunalului Buzău a declarat, sâmbătă, că membrii comisiei de anchetă constituite în acest caz au luat probe de la faţa locului şi au făcut fotografii, iar ancheta ar putea dura până la 120 de zile.
Potrivit sursei citate, comisia de anchetă ia în calcul două ipoteze: eroare umană sau defecţiune tehnică.
La rândul său, Ştefan Martinescu, inspector în cadrul Serviciului Investigaţii Trafic Aerian din Ministerul Transporturilor, a declarat, sâmbătă, că avionul nu va fi ridicat de la faţa locului, aşa cum se anunţase iniţial, ci va fi dezmembrat şi ridicată piesă cu piesă, compenentele aparatului de zbor urmând să fie duse în hangarul de lângă aerodromul de la Costeşti, sigilate şi analizate acolo.
Pe de altă parte, la mitingul aviatic care se desfăşoară sâmbătă pe aerodromul de la marginea municipiului Buzău a avut loc, în memoria pilotului Mihai Ungureanu, mort în accident, o demonstraţie aeriană a unor piloţi militari, cu un avion MIG 21 Lancer.
Pilotul Mihai Ungureanu, în vârstă de 50 de ani, s-a prăbuşit, vineri seară, cu un avion de mici dimensiuni, pe aerodromul de la Costeşti. Conform lui Nicolae Penteliuc, deţinătorul aparatului de zbor cu care s-a prăbuşit Mihai Ungureanu, accidentul s-a produs la aproximativ opt minute de la decolare, foarte probabil după ce pilotul ar fi efectuat unele manevre riscante şi ar fi forţat aparatul.