Laura Codruţa Kovesi cere despăgubiri după ce zborul din Belgia a avut peste 20 de ore întârziere: „Erau şi două persoane cu cârje” / Anunţul Wizz Air

Procurorul şef european Laura Codruţa Kovesi a depus o plângere pentru a primi despăgubiri după ce zborul din Belgia spre Cluj-Napoca a avut o întârziere de peste 20 de ore.

Urmărește
3095 afișări

Laura Codruţa Kovesi a declarat, vineri, pe Aeroportul International „Avram Iancu" din Cluj-Napoca, unde a sosit de la Liege, că în avion erau 181 de pasageri şi nimeni de la companie nu le-a oferit explicaţii.

„Bine că am ajuns acasă, am stat peste 20 de ore, de joi de la ora 14.00, după check-in ne-au anunţat că avionul are 3 ore întârziere, apoi alte două ore jumătate. La ora 22.00 ne-au anunţat că trebuie să ne mutăm pe aeroportul din Liege, iar check-in, bagaje, ne-au dus într-un terminal mai izolat şi ne-au spus că s-a anulat zborul, asta în jurul orei 2.00 noaptea. Am depus o plângere (pentru despăgubiri - n.r.), aştept să văd reacţia companiei la sesizarea pe care am depus-o. Am fost 181 de pasageri, unii erau cu bebeluşi, au rămas fără lapte, nu era nimic deschis să cumpere de mâncare. Erau şi două persoane cu cârje, bolnavi, care aveau anumite nevoi, nu a venit nimeni de la companie să ne explice ce se întâmplă, nu am ştiut dacă mai plecăm sau nu", a spus Kovesi.

Potrivit acesteia, pasagerii au sunat la Wizz Air, dar nu a răspuns nimeni, iar vineri dimineaţă consulatul României s-a implicat pentru a le acorda asistenţă.

Peste 180 de pasageri au fost blocaţi 20 ore pe aeroportul din Liege, Belgia. Aceştia ar fi trebuit să ajungă, încă de joi, la Cluj-Napoca, însă zborul lor a fost anulat.

Wizz Air: Pasagerilor zborului W6 3352 li s-a oferit cazare, zbor alternativ, rambursarea biletului

Pasagerii zborului W6 3352 au fost informaţi şi li s-a oferit cazare la hotel, programarea pe un zbor alternativ în funcţie de disponibilitate, rambursarea totală a sumei achitate pentru bilet sau rambursarea în proporţie de 120% sub formă de credit pentru rezervări viitoare, anunţă Wizz Air.

”Zborul Wizz Air W6 3352 de la Bruxelles Charleroi la Cluj-Napoca din 19 decembrie a suferit o întârziere semnificativă din cauza sosirii întârziate a aeronavei de pe zborul anterior, cauzată de condiţiile meteorologice nefavorabile din Cluj-Napoca

Zborul W6 3352 a fost operat de la Aeroportul Liege şi a decolat pe 20 decembrie la 11:28, ora locală.

Pasagerii afectaţi au fost informaţi şi li s-a oferit cazare la hotel, programarea pe un zbor alternativ în funcţie de disponibilitate, rambursarea totală a sumei achitate pentru bilet sau rambursarea în proporţie de 120% sub formă de credit pentru rezervări viitoare.

Pasagerii primesc informaţii despre drepturile pe care le au pe un document tipărit, dar şi pe adresa de e-mail pe care au furnizat-o în timpul rezervării.

În documentul furnizat, dar şi în e-mailul primit, pasagerii pot regăsi un număr de telefon (diferit faţă de cel obişnuit de relaţii clienţi de pe site-ul wizzair.com) unde pot apela pentru asistenţă.

Situaţia creată este rezultatul condiţiilor meteo de pe anumite aeroporturi din România, care afectează operaţiunile în ultimele zile.

Wizz Air a iniţiat acţiuni specifice situaţiilor excepţionale şi depune toate eforturile pentru ca pasagerii să fie informaţi şi să primească actualizări cu privire la evoluţia situaţiei. Condiţiile meteorologice sunt în afara controlului companiei, iar Wizz Air îşi cere scuze tuturor pasagerilor afectaţi, dar siguranţa pasagerilor, a echipajului şi a aeronavelor este prioritatea noastră”, a comunicat compania aeronautică.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici