Iată o listă cu 15 trucuri puse la punct de departamentele de marketing pentru a-ţi scoate cât mai mulţi bani din buzunar.
În 1938, coşurile de cumpărături au fost mărite pentru a permite un volum mai mare de produse.
Cele mai multe supermarketuri obişnuiesc să instaleze raioanele de patiserie sau flori la intrare. Astfel, având coşul gol şi fiind impresionat de design, tentaţia de a cumpăra ceva este mai mare.
Un alt motiv pentru a plasa aceste magazine la intrare este mirosul. O pâine proaspăt scoasă din cuptor îţi va activa glandele salivare, ceea ce te-ar putea impulsiona să cumperi câte ceva.
Produsele uzuale, cum sunt lactatele şi alte alimente, sunt aşezate pe rafturile din spate. Prin urmare, pentru a ajunge la bunurile trecute pe listă, va trebui să parcurgi tot magazinul.
Raioanele sunt aranjate similar unor piste de curse, fiind nevoit să parcurgi o întreagă secţiune pentru a schimba rândul.
Citeşte mai multe despre trucurile folosite de supermarketuri pentru a cumpăra mai mult pe www.gandul.info.