Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că pe linia CF Piteşti – ramificaţie Goleşti continuă lucrările de reînnoire a suprastructurii căii, lucrări care impun menţinerea măsurii de deviere a circulaţiei pentru 29 trenuri R/RE prin Bradu de Sus, pe traseul Goleşti – Bradu de Sus – Piteşti, precum şi transbordarea auto, între Piteşti şi Goleşti pentru călătorii din cele două trenuri IR, care circulă în relaţia Sibiu – Goleşti – Bucureşti Nord – Constanţa (şi retur).
Linia de cale ferată Piteşti – ramificaţie Goleşti este închisă circulaţiei pentru continuarea lucrărilor de înlocuire la rând a tuturor componentelor suprastructurii căi – şină, aparate de cale, cupoane de racordare, traverse normale şi de beton, material mărunt, etc – în zona km 103+700 – 107+530, inclusiv lucrări de completare, balastare, profilare piatră spartă şi rectificare de nivel/direcţie.
Lucrări similare de reînnoire a suprastructurii căii se execută de asemenea şi între staţiile Călineşti şi Goleşti (FIRUL II) în zona km 95+000 – 99+300 şi pe două linii din Staţia CF Goleşti, interval CF pe care traficul feroviar de călători se desfăşoră doar pe firul I şi cu restricţie de viteză pentru protecţia muncitorilor de la Călineşti la Goleşti, iar în staţia Goleşti pe celelalte linii deschise traficului.
Astfel, până pe 15 iulie 2024, termen solicitat de constructor pentru continuarea lucrărilor, 29 de trenuri care circulă în relaţia Bucureşti Nord / Bucureşti Basarab – Piteşti (şi retur) vor avea traseul deviat, prin staţia Bradu de Sus, pe ruta Goleşti – Bradu de Sus – Piteşti, iar pentru circa 100 de călători din trenurile IR 12912/12914, care circulă în relaţia Sibiu – Sibiu Triaj – Piatra Olt – Bradu se Sus – Ramificaţie Goleşti – Bucureşti Nord – Constanţa (şi reur), se asigură transport auto între staţiile Piteşti – Goleşti şi retur.