- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (24.10.2013, 11:59)
- Bogdan Stanescu
Magistrala 5 de metrou: În ce stadiu se află lucrările şi cum vor arăta staţiile - GALERIE FOTO
Magistrala 5 de metrou, care se află în lucru, va fi gata în anul 2016, a anunţat la sfârşitul lunii septembrie premierul Victor Ponta. Proiectul era prevăzut să fie încheiat în anul 2015, dar din cauza faptului că "a început foarte prost" şi "nu a fost gândit foarte clar ca finanţare şi ca timp", după cum a precizat primul ministru, lucrările vor mai întârzia un an.
Urmărește
5464 afișări
Magistrala 5 de metrou: În ce stadiu se află lucrările şi cum vor arăta staţiile (Imagine: magistrala5.ro)
Odată cu încheierea proiectului, care va deservi peste 300.000 de locuitori ai Capitalei, metroul va dispune de 10 noi staţii.
Cele 10 staţii ale magistralei 5 (amplasată între Drumul Taberei şi Pantelimon) se vor numi "Eroilor 2", Academia Militară", "Orizont", "Favorit", "Tudor Vladimirescu", "Parc Drumul Taberei", "Romancierilor", "Valea Ialomiţei", "Râul Doamnei" şi "Valea Argeşului".
ULTIMELE ȘTIRI
-
Mark Rutte, la Davos: Putin nu are dreptul de a-şi exprima veto-ul în privinţa aderării unei ţări la NATO
-
Cât vor primi profesorii care participă la probele de competenţe de la BAC 2025. Remuneraţii de la 10 lei/candidat până la 16 lei/candidat
-
Kremlinul afirmă că Putin este gata să discute cu Trump şi că războiul din Ucraina nu e legat de petrol, ci de securitatea naţională a Rusiei
"Proiectul a început foarte prost, nu a fost gândit foarte clar ca finanţare şi ca timp. Fostul guvern a alocat 10 milioane euro, noi trebuie să alocăm restul până la 1,5 miliarde", a declarat premierul Victor Ponta la sfârşitul lui septembrie, aflat pe şantierul Magistralei 5 cu ocazia punerii în funcţiune a utilajelor de săpat pentru execuţia tunelelor de metrou Tunnel Boring Machine (TBM).
Magistrala 5 de metrou Drumul Taberei - Pantelimon "va putea rezolva preluarea fluxului de călători, pe direcţia spre centru, şi va descongestiona traficul general de pe artera Bulevardul Drumul Taberei prin diminuarea numărului de vehicole de transport în comun şi în special prin renunţarea la liniile de troleibuze de pe aceste artere", se arată pe site-ul Magistralei 5, magistrala5.ro.
Lucrările la Magistrala 5 de metrou au dat naştere unei dispute politice la sfârşitul lunii august, preşedintele Traian Băsescu declarând, după ce Ramona Mănescu a depus jurământul ca ministru al Transporturilor, că "metroul în Drumul Taberei a devenit o calamitate pentru cetăţeni şi poate în cooperarea dintre primarul Sectorului 6, domnul Rareş Mănescu, şi soţia dânsului, doamna ministru al Transporturilor, Ramona Mănescu, vor reuşi să reia lucrările la metrou".
În replică, premierul Victor Ponta a susţinut într-o şedinţă de guvern că "oameni importanţi mint la televizor că nu se lucrează la metrou". "Acum 20 de minute am trecut prin Drumul Taberei şi lucrau oamenii la metrou. Mă tot întreb de ce mint la televizor oameni importanţi şi ne spun că nu se lucrează, eu i-am văzut acum o jumătate de oră şi nu era o vizită anunţată. Lucrau toţi la metrou. Că de ce s-a făcut contractul şi s-au deschis 16 găuri în loc să lucreze la fiecare, asta probabil că trebuie să o întrebe pe doamna Boagiu, dar ea nu răspunde de nimic, nici de contractele cu Iordache, nici de metrou, de nimic", le-a spus Ponta miniştrilor în respectiva şedinţă de guvern.
Citește pe www.zf.ro: Pentru companiile austriece, Ungaria a devenit un vis urât. Strabag a intrat în colimatorul guvernului maghiar prin greşelile făcute la construcţia autostrăzii M30, care leagă Miskolc şi Košice. Tronsonul trebuie demolat în totalitate şi consolidat
Citește pe www.zf.ro: Unul dintre cele mai vechi business-uri din lume. În România, companiile se bat să câştige loc
Citește și: Ponta, pe şantierul liniei de metrou Drumul Taberei-Universitate: Facem minerit măcar în Bucureşti!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Pentru companiile austriece, Ungaria a devenit un vis urât. Strabag a intrat în colimatorul guvernului maghiar prin greşelile făcute la construcţia autostrăzii M30, care leagă Miskolc şi Košice. Tronsonul trebuie demolat în totalitate şi consolidat
Cu ultimii bani şi-a cumpărat o mină abandonată care nu părea să aibă niciun viitor. Acum are o avere colosală de 200 de milioane de dolari
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe