În urmă cu aproximativ 2 săptămâni, se lansa campania de strângere fonduri pentru Institutul Cantacuzino, #eroudeacasă. Campania este susţinută în mediul online de către vedete precum Cristina Ich, Răzvan Popescu şi Flick Domnul Rimă.
Pe marginea acestui subiect a izbucnit un scandal de proporţii după ce organizatorii au afişat pe site-ul lor că donaţiile vor fi împărţite 1/3 între influenceri, Institut şi premiile de lux oferite donatorilor.
În urma campaniei, unul dintre donatori urma să câştige un apartament de lux în Bucureşti. Au urmat zile în care toţi cei implicaţi au fost criticaţi pentru modul suspicios în care vor să împartă donaţiile. Cea mai criticată a fost chiar Cristina Ich.
Aceasta s-a contrazis în declaraţii, spunând iniţial că toată lumea trebuie să câştige ceva şi că nu vede nimic rău în asta. Ulterior, a revenit către publicul ei spunând că ea ar fi fost plătită exclusiv pentru drepturi de autor şi că plata ar fi fost asigurată din resursele proprii ale organizaţiei, nu din donaţii.
În urmă cu 3 zile, Cristina Ich a publicat pe contul ei de Instagram, Actul Adiţional cu Institutul Cantacuzino din care reiese că 95.39% din donaţii merg către Institut. Restul de 4,61% sunt reţinuţi de către organizatori pentru costurile de operare ale Platformei.
De asemenea, vedeta declară că îşi încheie colaborarea cu organizatorii campaniei, imediat după ce se donează banii către Institut: ”Reputaţia şi cuvântul dat sunt cartea mea de vizită. Fără ele, îmi pierd credibilitatea. Lucru care era să se întâmple în urma campaniei ChiarEu unde neprofesionalismul organizatorului m-a pus într-o lumină proastă în faţa comunităţii. După publicarea OP-ului cu cei 200k lei viraţi către Institutul Cantacuzino, mă voi despărţi de platforma ChiarEu”.