Prima pagină » Life-Inedit » Modă de milioane. Un producător de încălţăminte a înregistrat o creştere a vânzărilor fantastică în timpul pandemiei

Modă de milioane. Un producător de încălţăminte a înregistrat o creştere a vânzărilor fantastică în timpul pandemiei

Modă de milioane. Un producător de încălţăminte a înregistrat o creştere a vânzărilor fantastică în timpul pandemiei

Poţi să-i iubeşti sau să-i urăşti, îţi pot părea foarte urâţi sau foarte comozi. Indiferent de preferinţele tale, Crocs-urile sunt cea mai hot încălţăminte a momentului. 

Din 2009 până-n prezent, s-au cumpărat peste 700,000,000 de papuci din spumă şi vânzările continuă să crească. Compania Crocs a înregistrat în perioada pandemiei o creştere fantastică. În luna martie, compania a înregistrat cu 14% mai mult profit decât în martie 2019, iar în aprilie, chiar dacă magazinele au fost închise, profiturile au crescut şi mai mult. Crocs-urile, care reprezintă unul din cele mai bine vândute produse pe Amazon, a atins un venit în valoare de 1,23 miliarde de dolari în ultimii ani, la un deceniu de când modelul a ieşit pentru prima dată pe piaţă.

Recent, Crocs-urile au ajuns şi pe podiumurile de modă şi în picioarele vedetelor. Celebrităţi ca Justin Bieber, Ariana Grande şi Post Malone poartă aceşti papuci, iar Crocs-urile în ediţii limitate sunt vândute chiar şi la preţul de 1,000 de dolari. Unul din cele mai cunoscute modele a ieşit din colaborarea delicioasă dintre companiei Crocs cu KFC. Deşi încă nu au fost puşi în vânzare, compania a declarat că deja este cea mai profitabila colaborare pe care au avut-o până acum. Videoclipul cu Crocs-urile inspirate din puiul de la KFC a strâns 2,5 milioane de vizualizări pe Youtube. Încălţămintea va fi scoasă la vânzare în iulie. 

Astfel, în perioada în care toţi antreprenorii erau disperaţi că nu vor putea să-şi vândă produsele, Crocs îşi reînoia tehnica de publicitate şi marketing şi îşi muta piaţa de desfacere în online, ţintând publicul tânăr şi fanii vedetelor care le-au consacrat încălţămintea. 

Încălţămintea din spumă de plastic este, fără îndoială, unul din cele mai bine vândute produse pe timpul pandemiei. Compania a donat peste 450,000 de perechi de papuci la medicii care luptă în prima linie. Uşor de curăţat şi foarte comozi, Crocs-urile au trecut de la categoria de încălţăminte de purtat acasă, la un icon de stil. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Coming soon fresh out of the fryer. Put #KFCCrocs on your bucket list. Link in bio. @kfc @melovemealot

O postare distribuită de Crocs Shoes (@crocs) pe

Feb 12, 2020 la 8:09 PST

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

* UPDATE: The latest release of #PostMaloneXCrocs has SOLD OUT! Thank you everyone!*

O postare distribuită de Crocs Shoes (@crocs) pe

Dec 10, 2019 la 7:02 PST