Prima pagină » Coronavirus » Măsurile luate de Glovo din cauza noului coronavirus

Măsurile luate de Glovo din cauza noului coronavirus

Glovo, serviciul de livrare rapidă care operează în prezent în 14 oraşe din România, continuă livrările şi în această perioadă, însă anunţă o serie de măsuri de siguranţă pentru clienţii, curierii şi partenerii săi, ca răspuns la situaţia actuală din România privind virusul coronavirus.
Măsurile luate de Glovo din cauza noului coronavirus
Teona Tomoiaga
12 mart. 2020, 15:29, Social

Una dintre măsurile pe care Glovo le-a luat pentru protecţia tuturor celor implicaţi într-o livrare a fost eliminarea semnăturii de la finalul tranzacţiei, arată compania într-un comunicat.

În acelaşi timp, firma recomandă tuturor clienţilor să utilizeze plata cu cardul, direct în aplicaţie, iar dacă situaţia o va impune, plăţile în numerar vor fi eliminate pentru o perioadă.

Glovo mai precizează că serviciul oferit nu funcţionează în zonele cu risc ridicat de contaminare – spitalele de boli infecţioase şi cele de carantină: hoteluri, centre comerciale, birouri etc. – atât pentru livrări, cât şi pentru ridicări de comenzi şi monitorizează permanent dacă apar noi zone care trebuie eliminate.

Câteva dintre măsurile adoptate de Glovo:

Trainingul curierilor nu se mai face la sediile Glovo, ci online, pe o platforma specială, astfel încât să se evite contactul uman direct;
În toate sediile Glovo din cele 14 oraşe din România există mănuşi, geluri dezinfectante şi măşti de protecţie;
A fost dezactivată semnătura de livrare pentru eliminarea contactului dintre curier şi client;
Au fost transmise către colaboratorii Glovo recomandări de igienizare şi dezinfectare a genţilor, care au în vedere curăţarea înainte de fiecare livrare cu produse autorizate de Ministerul Sănătăţii.
Restaurantele sunt îndrumate să ia măsuri de siguranţă împotriva contaminării atât în procesul de preparare, cât şi în cel de ambalare (împachetare sigilată).