"Conducerea Poliţiei Capitalei, anul trecut, a luat decizia de a lansa oferta către societăţile de asigurări, în dorinţa de a soluţiona problemele cetăţenilor care vin în contact cu Poliţia Rutieră pentru soluţionarea accidentelor cu avarii. Anul trecut, am soluţionat problemele din sectorul 1, iar cu ocazia acestei deschideri am rezolvat – considerăm noi – problemele din sectorul 3. Consider că, în momentul de faţă, Poliţia Rutieră are probleme mai mari în sectorul 6, motiv pentru care oferta către cei care realizează asigurări este în continuare deschisă", a declarat şeful Brigăzii Poliţiei Rutiere a Capitalei, comisar-şef Marian Motoc.
Şeful Brigăzii Poliţiei Rutiere a Capitalei a declarat că cei 13 poliţişti care lucrează "24 de ore din 24" în cadrul Biroului Accidente cu Avarii din sectorul 3 vor face faţă fără probleme solicitărilor şoferilor implicaţi în accidente rutiere uşoare.
Reprezentantul BCR Asigurări, Sorin Nicola, societatea în colaborare cu care a fost realizat noul sediu, a evitat să menţioneze care este valoarea investiţiei, explicând că important este că şoferii implicaţi în accidente vor avea mai puţin de aşteptat pentru formalităţile necesare reparaţiilor maşinilor.
"Asiguratul va merge la Poliţie, după care, cu actele eliberate de Poliţie, va merge direct la noi (BCR Asigurări – n.r.), fără să mai bată drumul de la Poliţie până la un service. Încercăm să asigurăm o fluiditate, în sensul că asiguratul va fi preluat imediat de referentele care le avem noi, i se va face constatarea auto, după care va merge cu maşina la reparat", a explicat Sorin Nicola.