Mesaj sau apel? Conversaţia pe care nu ar trebui să o ai niciodată prin mesaje

Discuţia în jurul a ceea ce ar trebui să fie un text, un apel telefonic sau o conversaţie în persoană poate părea neclară. Atât de mult depinde de relaţia pe care o aveţi cu cealaltă persoană şi de epoca tehnologică în care a crescut.

Urmărește
20333 afișări
Imaginea articolului Mesaj sau apel? Conversaţia pe care nu ar trebui să o ai niciodată prin mesaje

Mesaj sau apel? Conversaţia pe care nu ar trebui să o ai niciodată prin mesaje

Totuşi, există o regulă de bază care transcende generaţiile, spune Daniel Post Senning, co-autor al cărţii „Emily Post's Etiquette: The Centennial Edition”.
 
„Orice conversaţie care este posibil să aibă o încărcătură emoţională, vrei să-ţi oferi cea mai bună şansă posibilă de a aduce toate instrumentele tale emoţionale în ea”, spune el, citat de CNBC.
 
Tonul, volumul şi limbajul trupului pot contribui la modificarea modului în care este recepţionat un mesaj care nu poate fi transmis prin text.
 
Atât veştile proaste, cât şi cele bune, sunt mai bine comunicate printr-un apel telefonic
 
Cel mai des folosit exemplu de conversaţii care nu ar trebui să fie mesaje text sunt despărţirile. Dar gama de subiecte care trebuie tratate cu delicateţe este mult mai largă.
 
„ Informarea privind decesul cuiva sau informaţii proaste despre sănătate, cum ar fi faptul că cineva a primit un diagnostic rău”, nu ar trebui să se facă prin SMS, spune Senning.
 
Şi veştile bune sunt comunicate comunicate mai bine prin telefon sau în persoană.
 
O modalitate uşoară de a şti dacă un text ar trebui să fie un apel este să vă uitaţi la cât de lung este. „Dacă te trezeşti scriind un paragraf lung de text, poate că îţi dai şansa de a întreba cealaltă persoană când este un moment bun pentru a o suna”, spune Senning.
 
În general, textele ar trebui să fie informative. „Ar trebui să fie folosite pentru cine, ce, când şi unde”, spune Senning. „Nu mă sunaţi pentru a-mi spune adresa unei petreceri. Trimiteţi-mi doar un SMS”.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici