Meta colaborează cu alte companii de tehnologie pentru a crea standarde tehnice comune pentru identificarea acestor tipuri de postări generate de inteligenţa artificială, inclusiv adăugarea metadate invizibile la imagini atunci când acestea sunt create, a declarat marţi compania. Meta construieşte apoi sisteme software pentru a detecta aceste marcaje invizibile, astfel încât să poată eticheta conţinutul creat de inteligenţa artificială chiar dacă a fost realizat de un serviciu concurent, notează Bloomberg.
Nick Clegg, preşedintele pentru afaceri globale al Meta, a declarat că în următoarele câteva luni se aşteaptă ca Meta să poată detecta şi eticheta imaginile care au fost create cu ajutorul unor instrumente de la mai multe alte companii axate pe inteligenţă artificială, printre care Google de la Alphabet, OpenAI, Microsoft, Adobe, Midjourney şi Shutterstock.
La nivel global, mai mulţi alegători decât oricând în istorie se vor îndrepta spre urne în 2024, deoarece cel puţin 64 de ţări (plus Uniunea Europeană) – reprezentând o populaţie combinată de aproximativ 49% din populaţia lumii – vor organiza alegeri ale căror rezultate vor dicta agenda politică a acestui deceniu.
Deşi dezinformarea reprezintă de ani de zile o provocare pentru alegători şi candidaţi, aceasta a fost amplificată de ascensiunea instrumentelor de inteligenţă artificială generativă care pot crea imagini, texte şi înregistrări audio false convingătoare.
În acest an vor fi organizate în România toate tipurile de alegeri, europarlamentare, locale, parlamentare şi prezidenţiale.