- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Miliarde de cafele pierdute în pandemie. Ce le-a lipsit cel mai mult oamenilor din Londra, Viena, Milano şi Bucureşti în 2020
- Aproximativ 13 miliarde de întâlniri nu au mai avut loc în 2020 din cauza pandemiei.
- Două treimi dintre cei intervievaţi au spus că întâlnirea la o cafea cu o persoană dragă le-a lipsit cel mai mult.
- Iată ce arată sondajul realizat de Julius Meinl în patru oraşe din Europa: Londra, Viena, Milano şi Bucureşti.
Sondajul, creat alături de OnePoll, a fost realizat pe un eşantion de 4000 de persoane din Londra, Viena, Milano şi Bucureşti.
Potrivit studiului realizat în Bucureşti, topul celor mai regretate 5 momente pierdute în perioada martie 2020 – martie 2021 este următorul:
- ieşirile la cafea cu prietenii sau familia (57%)
- shopping-ul (49%)
- mersul la cinema (41%)
- mersul la sală (30%)
- ieşitul în club (28%)
La nivel european, londonezii au ratat 6,3 milioane de posibilităţi de a întâlni pe cineva nou, în timp ce participanţii din Viena au ratat 2,5 milioane de oportunităţi, iar cei din Milano 2,1 milioane de momente. Sondajul a mai arătat că pentru 81% dintre participanţi, o conversaţie cu un prieten sau un străin a avut un efect pozitiv asupra stării de bine generale.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ai drum bun pe A7: S-a deschis Lotul 1 Dumbrava – Mizil de pe autostrada Ploieşti – Buzău
-
Kelemen Hunor: Trebuie stabilit calendarul prezidenţialelor, nu mai târziu de luna aprilie
-
Drulă: Vom lupta cu minciuna. Începem cu un vot împotriva acestui guvern
-
Bolojan: Că ne place, că nu ne place, una din primele decizii bune este să votăm acest guvern
„Pandemia a pus pe pauză multe dintre momentele aparent banale din viaţa de zi cu zi, precum mersul la o cafea, la cinema sau la shopping. Cafeaua Julius Meinl este liantul care aduce din nou împreună prietenii, familia sau care ajută la crearea unor noi legături printr-un simplu salut. Oferim oaspeţilor din locaţiile partenere posibilitatea de a oferi o cafea unui prieten sau unui străin, de a aduce lumea din nou împreună şi de a transforma momentele mici în experienţe de neuitat.”, a declarat Mădălina Sultan, Marketing Manager Julius Meinl.
În cadrul studiului, s-a constatat că pandemia de COVID-19 a avut un impact asupra deschiderii faţă de alte persoane, astfel că 36% sppun că sunt acum mult mai dispuşi să spună „salut” unui străin decât înainte de pandemie.
Una din cinci persoane a spus că cel mai probabil loc în care ar începe o conversaţie cu un străin ar fi la o cafenea. Având în vedere aceste descoperiri, Julius Meinl a început o campanie specială, care se desfăşoară până pe data de 31 iulie în toate cafenelele participante din ţară.
Julius Meinl este o afacere de familie, austriacă, cu peste 1000 de angajaţi la nivel mondial şi o cifră de afaceri de 186 de milioane de euro în 2019.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO