Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului a lansat o campanie de promovare a României în Roma şi Milano

  • Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) a lansat o campanie de promovare outdoor a României în Roma şi Milano.
  • Campania se va derula în perioada 26 martie - 24 aprilie.
  • Italia este o piaţă prioritară pentru România.
Urmărește
114 afișări
Imaginea articolului Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului a lansat o campanie de promovare a României în Roma şi Milano

Sursa foto: Facebook/Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului

Campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invită trecătorii să ne descopere ţara, printr-o selecţie de imagini spectaculoase care vor fi afişate pe două tramvaie şi 100 de panouri publicitare, aflate în 67 de staţii de metrou din Milano, precum şi pe 90 de autobuze urbane din Roma, potrivit unui comunicat al Ministerului Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului. 

Perioada campaniei

Timp de 14 zile, între 26 martie şi 8 aprilie, cele 100 de panouri publicitare, aflate în cele 67 de staţii de metrou din Milano, vor afişa imagini cu Castelul Peleş, Mănăstirea Suceviţa şi Transfăgărăşan.

Timp de 21 zile, între 27 martie şi 16 aprilie, cele 90 de autobuze urbane, colantate integral pe spate cu aceleaşi trei imagini, vor traversa punctele turistice importante din Romai.

Timp de 28 zile, între 28 martie şi 24 aprilie, trecătorii vor putea admira aceleaşi trei imagini, care vor fi afişate pe două tramvaie urbane din Milano, acestea fiind decorate integral, pe ambele laturi

Castelul Peleş şi Mănăstirea Suceviţa, embleme ale turismului cultural, vor fi prezentate, astfel, alături de Transfăgărăşan, o destinaţie atractivă pentru călătorii pasionaţi de natură şi aventură. Fiecare imagine va fi însoţită de un cod QR care va oferi publicului italian informaţii detaliate despre ţara noastră, stimulând dorinţa de a explora România. 

MEAT a explicat de ce au fost alese Roma şi Milano

Roma şi Milano sunt centre culturale şi economice importante, cu o istorie bogată şi legături strânse cu România, transmite Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului.

Italia este considerată ca fiind o piaţă prioritară, în cursul anului trecut clasându-se pe locul al doilea în topul ţărilor emiţătoare de turişti pentru ţara noastră. Referitor la conectivitate, există numeroase zboruri directe ce leagă oraşe importante din România de Milano (Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Bacău, Suceava, Timişoara şi Craiova) şi Roma (Craiova, Iaşi, Suceava, Bucureşti, Cluj-Napoca, Bacău şi Timişoara).

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici