- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (09.02.2024, 12:33)
- Cosmin Pirv
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ministerul Turismului: Familiaritatea telespectatorilor britanici faţă de România a crescut cu 65%
Familiaritatea telespectatorilor faţă de România a crescut cu 65% după difuzarea de către BBC a unei serii de 8 videoclipuri, realizate de producătorul Charlie Ottley în ţara noastră, arată Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT).
Urmărește
729 afișări
Ministerul Turismului: Familiaritatea telespectatorilor britanici faţă de România a crescut cu 65%
Potrivit unui comunicat al ministerului, în perioada 18 octombrie-15 noiembrie 2023, s-a derulat o campanie de promovare a destinaţiei turistice România pe postul BBC News. În acest segment de timp, au fost difuzate 8 videoclipuri, realizate de producătorul Charlie Ottley, care surprind frumuseţea României în fiecare anotimp şi care, totodată, evidenţiază variate tipuri de turism, specifice destinaţiei noastre.
Conform raportului furnizat de BBC Studios, campania de promovare a României a reuşit să obţină o rată de recunoaştere de 59%, depăşind norma standard de 56%. Mai mult, rezultatele arată că familiaritatea telespectatorilor faţă de ţara noastră a crescut cu 65%, în timp ce probabilitatea de a recomanda România ca destinaţie de călătorie a înregistrat o creştere de 157%. Totodată, difuzarea spoturilor a favorizat o creştere a percepţiilor pozitive privind imaginea ţării noastre, în procent de 212%.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
-
Ciolacu efectuează o vizită de lucru la Budapesta: Vreau să îmi finalizez mandatul cu obţinerea deciziei intrării depline în Schengen
-
Şef al armatei britanice: „Suntem pregătiţi să luptăm cu Putin în Europa de Est”
-
Florian Coldea şi Dumitru Dumbravă rămân sub control judiciar
„Analiza percepţiilor asupra imaginii de brand a României dezvăluie şi alte îmbunătăţiri semnificative, mai ales în ceea ce priveşte siguranţa (+161%). Impactul campaniei se reflectă, astfel, în creşteri notabile ale percepţiei asupra destinaţiei vibrante şi captivante (+130%), patrimoniului cultural (+138%), naturii şi faunei (+100%) şi diversităţii (+114%). Pe lângă aceste date, s-a evidenţiat interesul pentru spoturile TV, peste 71% dintre telespectatori dorind să descopere mai multe despre ţara noastră”, se arată în comunicat.
Turiştii străini au vizitat mai mult România în 2023
Reprezentanţii MEAT arată că informaţiile sunt confirmate şi de Institutul Naţional de Statistică. Conform raportului privind turismul naţional, aferent anului 2023, numărul vizitatorilor străini care au sosit în România a crescut cu 26,5% faţă de anul precedent. În ceea ce priveşte topul ţărilor emiţătoare de turişti, Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord se clasează pe cea de-a 6-a poziţie. Mai mult, a fost înregistrată o creştere în rândul turiştilor britanici, prin comparaţie cu 2022, de 27,7%.
Pe durata campaniei, spoturile de promovare a României au fost difuzate de 86 de ori, postul de televiziune BBC News atrăgând în perioada de referinţă peste 13 milioane de urmăritori din Europa. Videoclipurile au fost plasate în timpul programelor de ştiri (ex. BBC News), segmentelor speciale (ex. World Business Report), dar şi în cadrul unor emisiuni tematice (ex. The Travel Show Modules). În încheiere, 73% dintre cei care au văzut spoturile au concluzionat că BBC News este locul potrivit pentru promovarea României.
MEAT aminteşte că această iniţiativă a fost dublată de participarea României, cu pavilion naţional, între 6-8 noiembrie, la World Travel Market Londra, unul dintre cele mai importante târguri internaţionale de profil.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Fostul general al Ucrainei a declarat că „al treilea război mondial a început oficial”
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Citește și: Ginecolog acuzat că a lăsat copii prematuri să moară, inculpat oficial. Lucra la Maternitatea Polizu
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Putin susține că Rusia a lansat o rachetă balistică asupra Ucrainei ca răspuns la loviturile asupra teritoriului rus cu rachete americane și britanice
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:45
FC Botoşani-FCSB 1-0, în meciul restanţă din etapa a 4-a a Superligii
-
ieri, 22:36