Mişcare supriză marca Ikea: Retailerul suedez lansează un program “Rabla” pentru obiectele de mobilier
Compania suedeză anunţă că programul „Buy Back” va fi lansat pe 27 noiembrie în Marea Britanie şi Irlanda şi face parte din obiectivul său de a ajunge o companie „o companie complet circulară şi cu un impact pozitiv asupra mediului până în 2030.”
În cadrul schemei, clienţii vor primi vouchere pe care să le cheltuiască la magazinele IKEA, a căror valoare depinde de starea articolelor pe care le vând înapoi către gigantul suedez.
Clienţii cu articole „aproape noi”, fără zgârieturi, vor primi 50% din preţul iniţial de vânzare a articolului. Pentru articolele în stare „foarte bună”, cu zgârieturi minore, clienţii vor primi 40% din preţul iniţial de vânzare a articolului.
În timp ce pentru articolele care au grad de uzură ridicat şi care au mai multe zgârieturi, clienţii vor primi 30% din preţul iniţial de vânzare a articolului.
IKEA a anunţat şi că orice obiecte de mobilier care nu poate fi revândut va fi reciclat.
Săptămâna trecută, grupul suedez a declarat că vânzările revin pe creştere în acest an, după ce criza coronavirusului a stimulat interesul cumpărătorilor de a cheltui mai mult pentru amenajarea locuinţelor, o tendinţă care crede că va continua şi în viitor.