- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Monitorul Apărării şi Securităţii | MiG-ul 21 LanceR îşi reia zborul şi va reintra în serviciul de Poliţie Aeriană
MiG-ul 21 LanceR îşi va relua zborul şi va reintra în serviciul de Poliţie Aeriană, după o pauză de mai bine de două săptămâni. Reluarea zborurilor se va produce cel mai probabil joi, 26 iulie, conform surselor Monitorului Apărării şi Securităţii.
Monitorul Apărării şi Securităţii | MiG-ul 21 LanceR îşi reia zborul şi va reintra în serviciul de Poliţie Aeriană
În data de 7 iulie, aproape de finalul show-ului aviatic organizat în Baza 86 Aeriană Borcea, un avion MiG-21 LanceR care evolua în zona aerodromului s-a prăbuşit. Deşi au fost numeroase zvonuri privind catapultarea pilotului, acestea, din păcate, nu s-au confirmat.
O catastrofă aeriană, după o perioadă de aproape opt ani în care părea că necazurile cu acest avion au dispărut. Cel puţin, cele de acest fel. Din ce în ce mai puţine, din ce în ce mai uzate moral şi fizic, dar încă apte pentru misiunea asumată, de Poliţie Aeriană, MiG-urile au rămas soluţia de bază a României ca avioane de luptă. De ce, pentru că mica escadrilă de F-16 nu este încă operaţională. Iar o doua, cel puţin, nu este nici măcar identificată şi programată să fie achiziţionată!
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
După catastrofă, au urmat primele cercetări, conform unor proceduri valabile în majoritatea statelor lumii, iar în statele membre NATO, chiar identice, după acelaşi STANAG. A fost izolat perimetrul, s-au conservat şi, mai apoi, s-au colectat toate probele, de către echipa desemnată să execute investigaţia tehnică, în comun cu procurorul de caz şi criminaliştii.
Au fost analizate înregistrările convorbirilor, ale radarelor, precum şi vestita „cutie neagră”, în fapt, sistemul de înregistrare de bord, SAIMS.
Citeşte continuarea pe www.monitorulapararii.ro.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO