New York Times: Facebook şi Instagram ar putea deveni cu plată în Europa
Meta, compania-mamă a Facebook, ia în considerare versiuni plătite ale Facebook şi Instagram care nu ar avea publicitate pentru utilizatorii din Europa, anunţă New York Times, citând trei persoane care au cunoştinţă de planurile companiei.
New York Times: Facebook şi Instagram ar putea deveni cu plată în Europa
Cei care plătesc pentru abonamente la Facebook şi Instagram nu vor vedea reclame în aplicaţii, au spus persoanele, care au vorbit sub rezerva anonimatului deoarece planurile sunt confidenţiale.
Acest lucru ar putea ajuta Meta să se apere în faţa preocupărilor legate de confidenţialitate şi de alte controale din partea autorităţilor de reglementare din UE, oferindu-le utilizatorilor o alternativă la serviciile bazate pe reclame ale companiei.
De asemenea, Meta va continua să ofere versiuni gratuite ale Facebook şi Instagram cu reclame în Uniunea Europeană, au spus persoanele respective.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Novak Djokovic susține că a fost „otrăvit” înainte de expulzarea sa din Australia în 2022. Djokovic: „Analizele au indicat un nivel foarte ridicat de plumb și mercur”
-
Burduja afirmă că preluarea E.ON România de către compania maghiară MVM ar putea fi blocată din motive de securitate: „Nu vom permite gazului rusesc să intre în ţară”
-
Curtea Supremă a SUA semnalează că va menţine interdicţia asupra TikTok din motive de securitate naţională
-
INSP, despre Metapneumovirusul uman: Două cazuri confirmate şi unul în curs de validare
Nu este clar cât ar costa versiunile cu plată ale aplicaţiilor sau când le-ar putea lansa compania.
Timp de aproape 20 de ani, activitatea principală a Meta s-a axat pe oferirea de servicii gratuite de reţele sociale utilizatorilor şi pe vânzarea de publicitate companiilor care doresc să ajungă la acest public.
În ianuarie, compania a primit două amenzi în valoare totală de 390 de milioane de euro din cauza încălcării Regulamentului european General privind Protecţia Datelor (RGPD), anunţa atunci autoritatea irlandeză de reglementare, cea care acţionează în numele Uniunii Europene. Autoritatea preciza că Meta şi-a încălcat ”obligaţiile în domeniul transparenţei” şi avea o bază juridică eronată ”în prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de publicitate” ţintită.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO