Ai un business cu servicii sau produse şi eşti asaltat de review-uri negative? Nu este o tragedie. Tratate cu diplomaţie, recenziile negative, paradoxal, pot fi o oportunitate de a atrage potenţiali clienţi.
Business-urile de servicii sunt cele predispuse mai mult la feedback negativ din cauza subiectivităţii clientului. Cu toate acestea, doar 1, 5% dintre clienţi lasă comentarii.
„Business-urile trebuie să înveţe să dealuiască cu ele. Review-urile sunt în esenţă un lucru bun. Poţi învăţa dintr-un review negativ. Te poate învăţa de multe ori să îţi îmbunătăţeşti produsele sau serviciile.
Business-ul, doar răspunzând la astfel de review negativ : Bună ziua! Ce anume v-a deranjat? Insistând în comentariile respective pe care le poţi pune acolo, poate să demonstreze dacă un review este îndreptăţit sau nu.
Un review negativ tratat corect şi rezolvat corect să genereze ori un viitor client fidel din persoana iniţială, deranjată, ori din ceilalţi potenţiali clienţi”, ne-a spus Ciprian Susanu, specialist social media.