Numărul de telefon, obligatoriu să fie lăsat la intrarea în local. Ce trebuie să mai conţină registrul

  • Angajaţii localurilor îţi pot cere în continuare numărul de telefon la intrare.
  • Ordinul de ministru care a introdus măsura este în vigoare şi se aplică.
  • Colectarea datelor personale se face pentru o singură persoană de la o masă.
  • De la 1 iulie, localurile vor putea funcţiona până la ora 2, cu două ore în plus faţă de acum.
Urmărește
1353 afișări
Imaginea articolului Numărul de telefon, obligatoriu să fie lăsat la intrarea în local. Ce trebuie să mai conţină registrul

Numărul de telefon, obligatoriu de lăsat la intrarea în local. Ce trebuie să mai conţină registrul

 

Te-ai obişnuit, mai ales din vara anului trecut, să mergi la restaurant doar cu rezervare. Şi să îţi laşi numărul de telefon la intrare, necesar în cazul unei anchete epidemiologice.

Te întrebi poate dacă furnizarea acestor date se mai justifică. Iar cum numărul de noi cazuri de infectare e tot mai mic, chiar şi antreprenorii au uitat de această practică. 

VALENTIN SCARLAT, proprietar cafenea:
”Nu i-am văzut foarte mult utilitatea, ţinând cont de faptul că, la controalele pe care le-am avut, şi am avut suficiente, prea puţine au fost dăţile în care ni s-a solicitat ca şi acest registru să fie verificat”.

Totuşi, registrul evidenţei clienţilor încă există. Asta pentru că ordinul de ministru ce l-a introdus e în vigoare. Şi se va aplica şi de la 1 iulie, când restaurantele, terasele şi cafenelele vor putea funcţiona până la ora 2, cu două ore în plus faţă de prezent.

VALENTIN SCARLAT, proprietar cafenea:
”Acum cam o lună de zile, am avut un control de la DSP, iar autorităţile ne-au îndemnat să reluăm completarea acestui registru, dar într-o formă oarecum mai simplă, completând doar numele unei persoane din grupul care stă la o masă, ora sosirii acestora în locaţie şi numărul mesei la care a stat”.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici