- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Numele companiei Dacia, folosit într-un fals concurs
Dacia solicită începerea urmării penale împotriva unor persoane care folosesc numele companiei într-un fals concurs organizat pe un site, acesta având consecinţe grave asupra imaginii de marcă, a anunţat, marţi, constructorul auto.
Numele companiei Dacia, folosit într-un fals concurs (Imagine: Mediafax Foto)
"Dacia atrage atenţia publicului asupra unei noi înşelătorii legate de o falsă promoţie, de un fals concurs, la care s-ar câştiga autoturisme Logan prin tragere la sorţi a unui număr de 10 numere de telefon. Suma cerută aşa-zişilor câştigători, care ar urma să fie anunţaţi printr-un sms, este de 250-650 euro", se arată într-un comunicat al companiei, remis, marţi agenţiei MEDIAFAX.
Referitor la falsul concurs organizat pe un site, Dacia precizează că nu a organizat şi nici nu organizează concursuri de acest gen.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Cum te menții în formă de sărbători? Antrenor de fitness: „Dacă mâncăm cumpătat, nu o să dezvoltăm probleme, nu o să ne îngrășăm”
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
USR i-a transmis lui Klaus Iohannis că mandatul lui s-a încheiat. Elena Lasconi: PSD şi PNL nu au înţeles nimic din votul cetăţenilor
-
Iohannis, optimist că va desemna premierul după votarea preşedinţilor din cele două camere
"Constantin Stroe (vicepreşedinte Automobile Dacia, n.r.), al cărui nume este menţionat în mesaj pentru a da credibilitate înşelătoriei, nu are bineînţeles nicio legătură cu falsul concurs. Ca şi până acum în situaţii similare, Dacia va solicita începerea urmăririi penale împotriva persoanelor vinovate de această dezinformare frauduloasă, pentru săvârşirea mai multor infracţiuni prevăzute de Codul Penal şi pedepsite cu închisoarea, precum înşelăciunea şi concurenţa neloială faţă de Dacia, cu grave consecinţe asupra imaginii de marcă", arată Dacia.
Compania sfătuieşte cetăţenii să fie atenţi când primesc acest tip de mesaj, să nu îi dea crezare, să respingă aceste e-mail-uri, chiar dacă informaţiile prezentate par credibile.
Dacia s-a confruntat în mai multe rânduri cu asemenea situaţii.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO