Oprescu: Pasajul Basarab e monitorizat continuu de Poliţia Locală, de la Dispeceratul de securitate

Pasajul Basarab este monitorizat continuu de o echipă a Poliţiei Locale de la Dispeceratul de securitate amplasat sub pod, a declarat, duminică, primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, în timpul vizitei la acest obiectiv.

Urmărește
102 afișări

"Din acest dispecerat va fi supravegheată toată activitatea de pe pasaj şi de sub pasaj. Astfel, este asigurată securitatea podului, acesta fiind supravegheat 24 de ore din 24. Este un punct strategic al podului, echipajele sunt aici pentru intervenţie", a spus Oprescu.

Dispeceratul Poliţiei Locale Bucureşti are un echipaj de serviciu care supraveghează circulaţia şi doi agenţi pe motociclete, a explicat şeful obiectivului, Dan Oncescu.

El a mai spus că din cele 26 de camere video existente pe Pasajul Basarab, două supraveghează staţiile RATB.

Dan Ocescu a atras atenţia că bicicliştii nu au voie pe pod.

Edilul şef al Capitalei a mers, duminică, la centrul de monitorizare a traficului din Şoseaua Olteniţei nr. 107, pentru a vedea cum se circulă pe Pasajul Basarab la câteva ore de la deschiderea traficului auto pe pod, apoi la Dispeceratul de securitate amplasat sub Pasajul Basarab.

După ce primarul general, însoţit de jurnalişti, a vizitat Dispeceratul de securitate al Pasajului Basarab, un sobor de preoţi a sfinţit lucrarea.

"Todeauna lucrul tău să-l începi cu Dumnezeu, la sfârşit să dai slavă lui Dumnezeu. Dumnezeu să vă binecuvânteze şi să trecem mulţi ani peste acest pod" a spus unul dintre preoţi.

"Vă mulţumesc. Aşa este creştineşte", a spus primarul Sorin Oprescu, la finalul slujbei.

Pasajul Basarab a fost deschis, duminică, traficului auto, la ora 6.00, când a fost permisă traversarea, mai mulţi şoferi aşteptând la coadă pentru a fi printre primii care trec podul.

Pe Pasajul Basarab circulă de duminică şi tramvaiele liniei 34. Regia Autonomă de Transport Bucureşti a anunţat că tramvaiele liniei 34 vor circula pe traseul actual între Calea Vitan şi Bulevardul Banu Manta, apoi pe un traseu prelungit pe Şoseaua Nicolae Titulescu, Pasajul Basarab, Şoseaua Orhideelor, Bulevardul Vasile Milea, Bulevardul Timişoara, Calea 13 Septembrie, Bulevardul Ghencea, până la terminalul "Ghencea".

Pasajul Basarab are 1,9 kilometri şi este cel mai lat pod hobant urban din Europa. Acesta face legătura rutieră şi de tramvai între Bulevardul Nicolae Titulescu - Şoseaua Orhideelor - Podul Grozăveşti - Bulevardul Vasile Milea, respectiv Şoseaua Grozăveşti, întregindu-se astfel inelul principal de circulaţie al Municipiului Bucureşti în partea de nord-vest. Proiectul cuprinde două traversări majore de obstacole, a râului Dâmboviţa peste podul existent lărgit şi a căii ferate în zona Gării de Nord.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici