Sorin Oprescu a spus că parcarea va avea 424 de locuri, iar preţul mediu pe oră ar urma să fie în jur de 0,38 euro.
„Aici, preţul este modic pentru o oră”, a susţinut edilul general.
Acesta a menţionat că lucrările au costat 12 milioane de euro, investiţia fiind realizată în parteneriat public – privat.
„Este una din intrările în Centrul Istoric, iar cei care vor veni în Centrul Istoric vor parca aici până va fi gata şi parcarea din strada Franceză, iar în felul acesta, nordul şi sudul Centrului Istoric vor fi asigurate cu parcări”, a precizat Oprescu.
Până în prezent au fost finalizaţi pereţii exteriori ai parcării subterane şi pilonii, a fost deja turnată placa pentru nivelul subteran unu, iar până la sfârşitul săptămânii viitoare va fi turnată şi placa aferentă nivelului noi.
La finalul anului vor fi terminate săpăturile pentru parcare, urmând să se atingă cota maximă de 12 metri, în acest moment adâncimea fiind de 7 metri şi vor fi începute lucrările pentru nivelul trei, ultimul nivel.
Tot atunci, directorul Direcţiei Investiţii din Primăria Capitalei, Bogdan Hreapcă, preciza că parcarea din centrul Capitalei va avea două ieşiri, dinspre strada Academiei şi dinspre bulevard, precum şi o intrare, dinspre strada Toma Caragiu.
„Este primul proiect în parteneriat public-privat pentru o parcare publică în Bucureşti, o să aibă peste 400 de locuri de parcare. Eu cred că nu doar parcarea, dar şi redarea către bucureşteni a unei piaţete amenajate în centrul oraşului este un lucru extrem de important. Pe de altă parte, Primăria a făcut toate eforturile şi cu proprietarii clădirilor din jur ca ele să intre urgent într-o reabilitare de faţadă, ca să arate frumos la kilometrul zero. Eu zic că în aprilie aici lucrurile o să arate extrem de frumos”, a adăugat Bogdan Hreapcă.