- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Bilanţ negru pe şosele în weekend: 8 din cele 24 de victime au murit în ciocnirea frontală de pe DN2. „Există o soluţie simplă şi ieftină”
- Opt din cele 24 de victime din weekend au fost înregistrate în ciocnirea frontală de pe DN2, arată Asociaţia Pro Infrastructură.
- „Există o soluţie simplă şi ieftină de a separa sensurile şi a evita astfel de carnagii”, a mai precizat Asociaţia.
Opt din cele 24 de victime din weekend au fost înregistrate în ciocnirea frontală de pe DN2
„Aşa cum API a atras atenţia în repetate rânduri, pe DN2 şi alte drumuri de 13m lăţime, există o soluţie simplă şi ieftină de a separa sensurile şi a evita astfel de carnagii: 2+1 alternativ. Ba mai mult, ea a fost implementată parţial pe cei 10 km dintre Sineşti şi Moviliţa, cu rezultate excelente: zero decese în mai bine de doi ani”, scrie, într-o postare pe Facebook, Asociaţia Pro Infrastructură.
ULTIMELE ȘTIRI
-
După anularea alegerilor și suspendarea dreptului TĂU la vot, mai crezi în statul român democratic? VOTEAZĂ AICI / SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Guvern fără USR. Lasconi: Am vrut să fim la guvernare, dar ei nu nu ne vor
-
Predoiu, despre momentul în care vor fi ridicate barierele pentru intrarea în Schengen terestru
-
Expertiza medicală a capacităţii muncii va fi coordonată unitar la nivel naţional
Cei de la asociaţie se întreabă de ce nu este generalizată această soluţie pe DN2 şi răspunde: „scade viteza bizonilor (şi a celor cu girofar), deşi viteza medie în ansamblu creşte”.
Asociaţia cere CNAIR să spună „cu nume şi prenume cine a pus presiune pentru oprirea generalizării sistemului 2plus1alternativ pe DN2 şi DN28”.
„Intrarea voluntară sau involuntară pe contrasens este o cauză principală a accidentelor grave din afara localităţilor. Cerem imperativ, pentru a suta oară, aplicarea sistemului 2+1 alternativ cu separarea sensurilor folosind parapet uşor (cablu elastic) pe toate drumurile de 13m lăţime. În plus, solicităm o analiză serioasă a reţelei DN în vederea identificării zonelor unde se pot separa sensurile fără costuri majore, cu segmente pentru depăşire fără a intra pe contrasens. Dacă vrem ca România să nu mai fie ultima din Europa la siguranţă rutieră, trebuie să ajustăm infrastructura existentă. Autostrăzile nu vor putea înlocui toate drumurile naţionale. Nu în ultimul rând avem un mesaj pentru pasagerii microbuzelor. Poate că aţi observat că aproape fiecare accident de microbuz devine un carnagiu. Folosiţi centura de siguranţă şi cereţi şi celorlalţi călători să-şi pună centura!”, îşi încheie asociaţia mesajul.
În weekend, 7 persoane au murit şi mai multe au fost rănite în urma unui accident produs pe DN2 între Adjud şi Bacău, după ce o maşină s-a ciocnit de un microbuz. Miercuri, 3 persoane au murit într-un accident pe DN2 Bacău-Roman.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 23:04
-
ieri, 23:02
Ucraina primeşte 2 miliarde de dolari din active ruseşti îngheţate