(P) Ariston România a facilitat accesul la apă caldă pentru 240,199 de beneficiari în cadrul celor patru ediţii ale campaniei umanitare Ariston Comfort Challenge

Articol cu conținut publicitar

Urmărește
123 afișări
Imaginea articolului (P) Ariston România a facilitat accesul la apă caldă pentru 240,199 de beneficiari în cadrul celor patru ediţii ale campaniei umanitare Ariston Comfort Challenge

(P) Ariston România a facilitat accesul la apă caldă pentru 240,199 de beneficiari în cadrul celor patru ediţii ale campaniei umanitare Ariston Comfort Challenge

„Nicio provocare nu este prea mare pentru a transforma lumea într-un loc mai confortabil” este sloganul  Ariston Comfort Challenge, o campanie umanitară complexă care ne invită să ieşim din zona de confort pentru a ajunge în regiunile din România unde este nevoie de de susţinere pentru asigurarea confortului de bază – acces la apă caldă. 

Ariston România, liderul pieţei locale de centrale termice şi boilere electrice, a finalizat în această toamnă cea de-a patra ediţie a campaniei umanitare Ariston Comfort Challenge. În ultimii patru ani, peste 2.150 de echipamente performante de încălzire a apei au fost donate către 1.238 de instituţii de învăţământ, cămine de bătrâni şi centre medicale din ţară, oferind astfel acces la apă caldă pentru 240,199 de persoane. Proiectul face parte din platformă extinsă de programe sociale Ariston pentru comunitate care reuneşte toate proiectele de CSR sub o misiune comună, unitară, aceea de a duce confortul acolo unde este nevoie oferind astfel o contribuţie reală, pozitivă în comunităţile în care activează.

În cadrul ediţiei din 2021, implementată la nivel naţional cu sprijinul parternerului deja tradiţional - Crucea Roşie, au fost donate 658 de echipamente termice de ultimă generaţie către 369 de instituţii din întreaga ţară, de care beneficiază în prezent peste 74,917 de copii şi vârstnici.

„Nicio provocare nu este prea mare pentru a face lumea un loc mai confortabil” este mesajul principal al campaniei noastre. Asigurarea unui nivel de confort normal tuturor categoriilor sociale este unul dintre obiectivele acestei iniţiative, dar rezultatele sunt mult mai complexe. Pandemia a adus noi provocări sociale şi sanitare la care nimeni nu se aştepta, astfel mă bucur că am putut duce cu succes mai departe misiunea noastră în ultimii ani. Ariston contribuie astfel la acoperirea unei nevoi reale a comunităţii: accesul oamenilor la apă caldă, implicit la un confort minim şi la standarde de igienă corecte. Filosofia noastră de responsabilitate socială este să ne implicăm în proiecte cu un impact direct, concret în comunitate, iar numărul mare de beneficiari la care am ajuns în cele patru ediţii ne confirmă reuşita proiectului.” a declarat Cătălin Drăguleanu, Country Manager Ariston România.

Caravana Ariston din acest an a început în luna septembrie şi a parcurs 26 de judeţe pentru a ajunge în localităţile identificate de către Crucea Roşie Română unde au fost donate boilere electrice către instituţii importante care nu beneficiază de echipamente de încălzire a apei, aşa cum sunt: şcoli, grădiniţe, cabinete medicale, cămine de bătrâni şi copii.

“ Este extraordinar să putem implementa proiecte de acest tip pe termen lung – numărul beneficiarilor, care creşte an de an, demonstrează impactul pozitiv direct, concret în comunitate şi se traduce prin îmbunătăţirea condiţiilor de trai a mii de oameni ce nu beneficiau de acces la apă caldă. Ne gandim în primul rând la copii şi bătrîni, la cei care au probleme medicale, cei care sunt mult mai expuşi şi au nevoie de confort şi acces la igienă. Mulţumim Ariston Romania pentru susţinerea comunităţilor dezavantajate cu echipamente performante de încălzire a apei", a declarat Ioan Silviu Lefter, Director General Crucea Roşie Română.

O provocare socială: pe lângă disconfort, lipsa apei calde înseamnă şi o igienă precară

Iniţiativa Ariston are loc în contextul în care peste un sfert din populaţie locuieşte dintre într-o gospodărie care nu dispune de baie, duş sau toaletă cu apă curentă.* Accesul la apa caldă rămâne o problemă majoră în mii de instituţii din România, aşa cum sunt şcolile şi grădiniţele în special din mediul rural astfel că, în cadrul campaniei, donaţiile de echipamente termice au fost direcţionate cu prioritate către aceste locaţii.

În România sunt în prezent 17.656 de unităţi de învăţământ, şi potrivit datelor Ministerului Educaţiei din 2020, mai puţin de 28% din clădirile şcolilor din România au fost renovate, clădirile nerenovate nefiind eficiente din punct de vedere energetic, nu au instalaţii de climatizare, iar instalaţiile sanitare şi termice nu sunt adecvate. 33% dintre şcoli nu au autorizaţia sanitară, 22% nu au surse de apă adecvate şi 35% nu au toalete interioare. Numărul de toalete exterioare este de zece ori mai mare decât media Uniunii Europene.

Cele 658 de boilere donate de Ariston în acest an au fost distribuite în 26 judeţe, nivelul de necesitate fiind mai pronunţat în Călăraşi, Olt, Buzău, Alba şi Timiş. De exemplu, în Călăraşi au fost identificate 43 de gradiniţe şi şcoli fără acces la apă caldă, numărul de beneficiari după ce au fost montate 94 de boilere ridicându-se la peste 9.900 de persoane. În Olt, 55 şcoli şi grădiniţe din mediul rural nu aveau acces la apă caldă, iar prin montarea a 55 de boilere electrice, aproape 6.500 de persoane se bucură acum de condiţii mai bune.

În cadrul campaniei umanitare Ariston Comfort Challenge 2021, derulată împreună cu Crucea Roşie, Ariston a donat echipamente termice cu o valoare totală de piaţă de peste 350.000 lei.

Respectând misiunea Ariston pentru Comunitate de a duce confortul tuturor, pretutindeni, compania a continuat şi anul acesta parteneriatul cu Asociaţia Naţională a Salvatorilor Montani din România (Salvamont) în urma căruia au fost donate echipamente termice perfomante pentru a asigura condiţii optime de lucru în bazele de salvare şi pentru a facilita intervenţiile în situaţiile de urgenţă. Astfel, în ultimii trei ani Ariston a dotat 51 de centre şi baze de salvare cu centrale termice în condensare şi boilere electrice de ultimă generaţie.  Peste 1.100 de salvatori profesionişti şi voluntari, care asigură patrularea preventivă şi participă anual la misiuni de salvare în peste 100 de zone montane, vor beneficia de îmbunătăţirea condiţiilor de lucru din bazele, posturile de intervenţie şi cabinetele medicale Salvamont. Prin acest parteneriat, Ariston a reuşit să asigure confortul termic pentru aproximativ jumătate din totalul bazelor Salvamont din România.

Pentru a atrage atenţia asupra faptului că pentru milioane de români accesul la apă caldă reprezintă un lux, Elisabeta Lipă, cvintuplă campioană olimpică la canotaj şi preşedinte al Federaţiei Române de Canotaj şi sportivul de anduranţă Andrei Roşu s-au alăturat campaniei şi în acest an. Aceştia şi-au asumat experimentarea unei situaţii inconfortabile, pentru a demonstra faptul că ceea ce pentru unii este doar o provocare, pentru prea mulţi români este o rutină zilnică.

Multipla campioană olimpică la canotaj, Elisabeta Lipă a acceptat provocarea Ariston şi a ieşit din zona de confort pentru a naviga un velier pe marea agitată iar sportivul de anduranţă Andrei Roşu s-a expus unui mediu rece şi imprevizibil şi a traversat galeria Prosacului din peştera Topolniţa, a doua peşteră ca mărime din ţară. Alături de Crucea Roşie Română, Salvamont şi susţinuţi de campioni, Ariston doreşte să demonstreze prin această campanie că este în puterea noastră pentru a transforma lumea într-un loc mai confortabil.

 

Filmul campaniei Ariston Comfort Challenge 2021 poate fi vizionat aici

Elisabeta Lipă: Împreună aducem confortul oriunde este nevoie!

Andrei Roşu: Misiunea Ariston Comfort Challenge continuă!

Video-ul campaniei realizat în parteneriat cu Salvamont poate fi urmărit aici: https://www.youtube.com/watch?v=6wX5ufchAZw

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici