- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Pasagerii Tarom vor putea efectua singuri formalităţile de check-in, din luna martie
Tarom va introduce în luna martie un serviciu de check-in la kiosk, valabil pentru zborurile interne şi internaţionale operate de companie cu plecare de pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă.
Pasagerii Tarom vor putea efectua singuri formalităţile de check-in, din luna martie (Imagine: Arhiva Mediafax foto)
Implementarea acestui serviciu va realiza o afluenţă constantă a pasagerilor către porţile de îmbarcare şi se va reduce timpul de aşteptare în faţa ghişeelor de înregistrare (check-in clasic), se arată înt-un comunicat al companiei.
Aplicaţia check-in la kiosk asigură posibilitatea pasagerilor să-şi efectueze singuri formalităţile de înregistrare pe zbor (check-in). Această aplicaţie va fi prima de acest tip dezvoltată în limba română şi va fi disponibilă şi în 14 limbi de circulaţie internaţională.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
-
Bolojan: Am semnat acest protocol pentru ca România să aibă un guvern stabil într-o perioadă dificilă
-
Crin Antonescu va fi candidatul comun pentru alegerile prezidenţiale. Propunerea va fi aprobată de fiecare partid al alianţei
-
Coreea de Nord ar putea trimite şi mai multe trupe şi drone în sprijinul Rusiei
Pasagerii vor avea posibilitatea să aleagă singuri locuri în avion, pe baza biletului electronic, a cărţii de identitate sau a paşaportului, iar identificarea şi înregistrarea se vor putea efectua în baza cărţii de identitate.
După ce au finalizat formalităţile de check-in la kiosk, pasagerii au posibilitatea de a tipări cartea de îmbarcare şi, dacă nu au bagaj pentru cală, pot merge direct la poarta de îmbarcare. Pasagerii care au bagaj pentru cală vor trebui să se prezinte la ghişeele Tarom "Baggage Drop-Off" din aeroport, pentru a preda bagajul de cală.
"Această facilitate va simplifica operaţiunile de îmbarcare la aeroport pentru pasagerii Tarom care se vor bucura de singurul serviciu de acest tip în limba română şi alte 14 limbi printre care engleză, franceză, spaniolă, italiană, olandeză, rusă", a declarat în comunicat Viorel Vlădoiu, director de operaţiuni sol al companiei.
Serviciul de check-in online este disponibil pentru toţi pasagerii Tarom care se află în posesia unui bilet electronic valid, pe unul din zborurile operate de avioanele companiei sau pe cele realizate în cooperare cu liniile aeriene partenere - Air France, KLM şi Air Europa şi operate cu aeronavele acestora.
Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române Tarom a fost înfiinţată în 1954 şi îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
GANDUL.RO