- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Pasajul suprateran Pipera-Tunari a fost deschis circulaţiei sâmbătă - FOTO
Pasajul suprateran Pipera-Tunari a fost deschis circulaţiei sâmbătă, în urma finalizării lucrărilor de construcţie, care au durat mai bine de doi ani şi au costat peste nouă milioane de euro.
Pasajul suprateran Pipera-Tunari a fost deschis circulaţiei sâmbătă (Imagine: Andreea Balaurea/Mediafax Foto)
La inaugurarea pasajului au participat primarul Sectorului 2, Neculai Onţanu, primarul Capitalei, Sorin Oprescu, primarul oraşului Voluntari, Costel Florentin Pandele, secretarul de stat în Ministerul Dezvoltării, Răzvan Murgeanu, şi preşedintele Consiliului Judeţean Ilfov, Cristache Rădulescu.
Pasajul Pipera-Tunari supratraversează calea ferată Bucureşti Constanţa, are o lungime de peste 230 de metri, o lăţime de aproape 19 metri, două tronsoane de 1,5 metri şi parapeţi pietonali. Deasupra căii ferate, pasajul are patru benzi de circulaţie, câte două pe sens, fiecare cu o lăţime de trei metri, precum şi două trotuare cu o lăţime de 1,5 metri.
ULTIMELE ȘTIRI
-
REZULTATE PARȚIALE. Alegeri prezidențiale 2024, turul 1: Călin Georgescu și Marcel Ciolacu intră în turul 2
-
Rezultate parţiale 90% din secţiile de votare: Călin Georgescu continuă să fie pe primul loc. Bătălie pentru locul doi între Ciolacu şi Lasconi
-
Primele declaraţii ale candidaţilor după exit-poll-uri. Ciolacu: Rezultatul ne confirmă că am făcut ceea ce trebuie pentru ţară / George Simion anunţă victoria deşi exit-poll-urile îl dau pe 4 / Lasconi: Speranţa este vie în România
-
Cine este Călin Georgescu, surpriza de la alegerile prezidenţiale 2024, turul I
De asemenea, au fost realizate artere de racordare cu drumurile laterale şi intersecţii, fiind prevăzute cu rigole carosabile. Pasajul este iluminat şi prevăzut cu sistem de semnalizare modern.
Lucrările la Pasajul Pipera-Tunari au fost realizate de constructorii portughezi Mota-Engil Engenharia e Construcao SA, Construcoes Gabriel SA şi Empressa de Construcoes Amandio Carvalho şi au costat 9.337.921 de euro, din care 3.955.116 de euro reprezintă fonduri europene, 1.318.579 de euro de la bugetul de stat, iar restul de 4.064.226 de euro este cofinanţarea asigurată de Primăria Sectorului 2 şi Primăria Voluntari.
Pasajul Pipera-Tunari a fost conceput pentru a elimina traversarea peste calea ferată Bucureşti - Constanţa, într-una din cele mai aglomerate zone.
Începute în august 2007, lucrările urmau să se încheie în 30 noiembrie 2008, însă termenul de finalizare a fost prelungit prima dată până în aprilie 2009, apoi până în august şi ulterior până în noiembrie, din cauza lucrărilor suplimentare pentru mutarea unor reţele de apă, canal şi cabluri de la Electrica, Apa Nova, Distrigaz şi Romtelecom.
De asemenea, potrivit documentaţiilor, Şoseaua Pipera urmează să se lărgească de la patru la şase benzi de circulaţie pe întregul tronson, din cartierul Floreasca până la calea ferată Bucureşti - Constanţa, limita administrativă a Bucureştiului.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
GANDUL.RO