- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Patriarhia Română, reacţie după apariţia unor panouri controversate în Capitală: „Personaje groteşti care îşi afirmă ţanţoş bi-orientarea sexuală”
Patriarhia Română reacţionează după ce în capitală au apărut mai multe panouri publicitare controversate, parte a unei campanii de conştientizare a discriminării de gen.
Patriarhia Română, reacţie după apariţia unor panouri controversate în Capitală: „Personaje groteşti care îşi afirmă ţanţoş bi-orientarea sexuală”
„Ofensiva obscenităţii publice cocoţată sfidător pe panouri stradale îi dezvăluie pe ideologii pansexualismului galopant în toată nuditatea lor ideatică. A promova public, adică inclusiv în văzul copiilor cu bunici decenţi de mână, personaje groteşti care îşi afirmă ţanţoş bi-orientarea sexuală, ca şi cum ne-ar comunica ceva esenţial pentru binele nostru comun, indică în primul rând nivelul înalt de trivialitate al concepţiei ideologice ce animă asemenea acţiuni (progresismul neo-marxist en vogue).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
-
Istoria alegerilor prezidenţiale din România: de la căderea comunismului la democraţia europeană
-
Gala ZF 26 de ani. Gerard Baker, bancher, jurnalist, editor global WSJ: Alegerea lui Trump în SUA reprezintă un moment transformaţional prin care ordinea mondială liberală este răsturnată. Ce înseamnă votul pentru Trump pentru Europa, pentru România şi pentru războiul din Ucraina?
-
Alegeri prezidenţiale 2024: Cine sunt cei 13 candidaţi în cursa pentru Cotroceni şi care sunt programele lor politice propuse
A face din sexualitate, temă a intimităţii prin excelenţă, un subiect de publicitate stradală, spune foarte multe despre direcţia în care suntem invitaţi de ideologii zilei să privim şi să ne urnim.
În criză majoră de subiecte ceva mai importante pentru societatea din epoca „post-adevăr”, mărturisirea stridentă a orientării non-heterosexuale în public devine treptat o „datorie”, marginalul devine centru al atenţiei publice, necesara intimitate devine exhibare, claritatea morală devine obligatorie cecitate.
Nu în ultimul rând, ar trebui observat contextul conturat recent şi în spaţiul românesc inundat perfid de teme suspect de stringente precum „educaţia sexuală obligatorie” de la vârste cât mai fragede, sau misterioasa „ideologie de gen”. Teme care privesc frontal copiii, tinerii şi părinţii acestei ţări, dar care sunt subtilizate abil dezbaterii publice.
A ridica semne de întrebare în legătură cu toate aceste lucruri, a cere o justificare raţională a lor dincolo de sofismele în care sunt împachetate, te transformă desigur în „medieval”, „bigot” sau „fascist”. Ceea ce nu este tocmai firesc în „societatea deschisă” a clamatei transparenţe totale”, se arată în comunicatul Patriarhiei.
Bisexual la vârsta a treia. O campanie creează controverse în Bucureşti
„Numele meu este Maria şi sunt bisexuală”. Imaginează-ţi această replică lângă o doamnă în vârstă. Mesajul apare pe un panou publicitar dintr-un cartier din Dumul Taberei. Scopul este acela de a atrage atenţia asupra discriminarii de gen. Finanţarea este dintr-un program european care există în 6 ţări. Asociaţia care s-a ocupat de publicarea afişelor, spune că, în general, feedback-ul a fost negativ, iar cei de la primăria sectorului 6 au declarat că au solicitat înlocuirea lui. În capitală, mai există alte 4 panouri asemănătoare.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO