- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (18.11.2016, 08:00)
- Claudiu Surmei
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Peste 2 milioane de apeluri şi activităţi înregistrate la call center-ul consular în aproape doi ani
Peste 2 milioane de apeluri şi activităţi au fost înregistrate până în acest moment la call center-ul deschis în urmă cu aproape doi ani de Departamentul Consular din cadrul Ministerului Afacerilor Externe (MAE) pentru a sprijini cetăţenii români plecaţi în străinătate.
Urmărește
233 afișări
Peste 2 milioane de apeluri şi activităţi înregistrate la call center-ul consular în aproape doi ani (Imagine:/ Arhiva Mediafax Foto)
Reprezentanţii Departamentului Consular din cardul MAE au anunţat, joi, că până la sfârşitul acestui an previzionează că se vor depăşi 2.300.000 – 2.400.000 de apeluri şi activităţi efectuate în call center-ul deschis la data de 5 ianuarie 2015 cu scopul de a veni în sprijinul românilor care se află în afara graniţelor ţării, afirmând că apelurile sunt preluate, de regulă, în maximum patru minute.
"Acest call center funcţionează prin intermediul unei aplicaţii informatice care permite cetăţeanului român, fără costuri suplimentare, în cazul în care se află în Spania, Danemarca sau Italia, atunci când sună la misiunea diplomatică a României din Italia, respectiv la Roma, să fie redirecţionat în acest call center, iar specialiştii preiau apelurile şi le soluţionează în timpul cel mai scurt. Call center-ul este distribuit pe secţiuni, una dedicată e-mailurilor primite de la cetăţenii români din străinătate, iar cealaltă dedicată apelurilor telefonice. Avem un indicator de performanţă de a răspunde apelurilor, de regulă, în maximum patru minute, ceea ce contează foarte mult în economia acestei structuri", a declarat Florin Pârvu, director adjunct al Direcţiei Relaţii Consulare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
-
Ciolacu efectuează o vizită de lucru la Budapesta: Vreau să îmi finalizez mandatul cu obţinerea deciziei intrării depline în Schengen
-
Şef al armatei britanice: „Suntem pregătiţi să luptăm cu Putin în Europa de Est”
-
Florian Coldea şi Dumitru Dumbravă rămân sub control judiciar
Citeşte şi: Daniel Prodan a murit, la doar 44 de ani, în urma unui infarct/ Gheorghe Popescu: Chiar înainte de momentul în care s-a stins îmi trimitea mesaje - FOTO
Call center-ul dispune şi de o linie de urgenţă adresată românilor aflaţi în situaţii deosebite, rata de soluţionare a acestor apeluri fiind de aproximativ 90 la sută.
"Beneficiem de o linie de urgenţă care se adresează cetăţenilor români aflaţi în situaţii deosebite. Această linie are prioritate absolută în cadrul acestui call center şi dă posibilitatea familiei cetăţeanului român, în cazul în care este implicat într-un accident sau oricare situaţii de urgenţă (...), să obţină imediat informaţiile necesare şi să fie asistat în cadrul procesului de deblocare a situaţiei în care se află. Rata de soluţionare şi de obţinere a informaţiei de către cetăţenii români aflaţi în situaţii de urgenţă este de aproximativ 90 la sută. Avem o rată foarte mică de pierdere a apelurilor telefonice şi de asemenea avem o rată foarte mică de redirecţionare din call center către misiunile noastre diplomatice. Există speţe diferite, specifice fiecărui spaţiu, acolo unde trebuie neapărat să intervină consulul şi atunci noi avem posibilitatea să mutăm direct la ambasade. Procentul de nerealizare al acestor apeluri este de asemena foarte mic, undeva la 8,5 – 9 la sută", a mai spus Florin Pârvu.
Citeşte şi: 1 Iunie, declarată zi liberă, precum şi legea care permite majorarea tichetului de masă până la 15 lei, promulgate de preşedintele Iohannis
Citeşte şi: Erdogan va putea guverna până în 2029 şi va avea puteri executive extinse, potrivit unui proiect constituţional
Potrivit reprezentanţilor Departamentului Consular, cele mai multe apeluri sunt înregistrate între orele 9.00 – 18.00, majoritatea fiind efectuate din Europa.
Pentru preluarea cât mai multor apeluri au fost luate măsuri, astfel că în total 27 de persoane lucrează în ture dispuse conform graficelor de încărcare, fiind supervizate de doi supervizori care asigură activitatea specialiştilor de call center şi, totodată, de doi supervizori specialişti în activităţi consulare din cadrul MAE care asigură toată coordonarea.
Citeşte şi: ACCIDENTE în lanţ pe Autostrada Soarelui, din cauza poleiului. Patru răniţi, transportaţi de urgenţă la spitale din Capitală- FOTO, VIDEO
Serviciul de call center a fost lansat la 5 ianuarie 2015, în urma unei licitaţii organizate de MAE la care au participat mai multe firme. Angajaţii au fost pregătiţi mai întâi de MAE şi apoi evaluaţi, după care au semnat angajamaente de confidenţialitate, fiind vorba despre lucrul cu date personale.
Citeşte şi: MAE a propus Autorităţii Electorale Permanente înfiinţarea a 417 de secţii de vot în diaspora pentru parlamentare
Citeşte şi: Federaţia asociaţiilor de români din Europa cere sprijinul preşedintelui pentru mărirea numărului de parlamentari de diaspora
Citește pe alephnews.ro: Fostul general al Ucrainei a declarat că „al treilea război mondial a început oficial”
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Putin susține că Rusia a lansat o rachetă balistică asupra Ucrainei ca răspuns la loviturile asupra teritoriului rus cu rachete americane și britanice
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:45
FC Botoşani-FCSB 1-0, în meciul restanţă din etapa a 4-a a Superligii
-
ieri, 22:36