- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (18.11.2016, 08:00)
- Claudiu Surmei
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Peste 2 milioane de apeluri şi activităţi înregistrate la call center-ul consular în aproape doi ani
Peste 2 milioane de apeluri şi activităţi au fost înregistrate până în acest moment la call center-ul deschis în urmă cu aproape doi ani de Departamentul Consular din cadrul Ministerului Afacerilor Externe (MAE) pentru a sprijini cetăţenii români plecaţi în străinătate.
Urmărește
233 afișări
Peste 2 milioane de apeluri şi activităţi înregistrate la call center-ul consular în aproape doi ani (Imagine:/ Arhiva Mediafax Foto)
Reprezentanţii Departamentului Consular din cardul MAE au anunţat, joi, că până la sfârşitul acestui an previzionează că se vor depăşi 2.300.000 – 2.400.000 de apeluri şi activităţi efectuate în call center-ul deschis la data de 5 ianuarie 2015 cu scopul de a veni în sprijinul românilor care se află în afara graniţelor ţării, afirmând că apelurile sunt preluate, de regulă, în maximum patru minute.
"Acest call center funcţionează prin intermediul unei aplicaţii informatice care permite cetăţeanului român, fără costuri suplimentare, în cazul în care se află în Spania, Danemarca sau Italia, atunci când sună la misiunea diplomatică a României din Italia, respectiv la Roma, să fie redirecţionat în acest call center, iar specialiştii preiau apelurile şi le soluţionează în timpul cel mai scurt. Call center-ul este distribuit pe secţiuni, una dedicată e-mailurilor primite de la cetăţenii români din străinătate, iar cealaltă dedicată apelurilor telefonice. Avem un indicator de performanţă de a răspunde apelurilor, de regulă, în maximum patru minute, ceea ce contează foarte mult în economia acestei structuri", a declarat Florin Pârvu, director adjunct al Direcţiei Relaţii Consulare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Cum te menții în formă de sărbători? Antrenor de fitness: „Dacă mâncăm cumpătat, nu o să dezvoltăm probleme, nu o să ne îngrășăm”
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
-
USR i-a transmis lui Klaus Iohannis că mandatul lui s-a încheiat. Elena Lasconi: PSD şi PNL nu au înţeles nimic din votul cetăţenilor
Citeşte şi: Daniel Prodan a murit, la doar 44 de ani, în urma unui infarct/ Gheorghe Popescu: Chiar înainte de momentul în care s-a stins îmi trimitea mesaje - FOTO
Call center-ul dispune şi de o linie de urgenţă adresată românilor aflaţi în situaţii deosebite, rata de soluţionare a acestor apeluri fiind de aproximativ 90 la sută.
"Beneficiem de o linie de urgenţă care se adresează cetăţenilor români aflaţi în situaţii deosebite. Această linie are prioritate absolută în cadrul acestui call center şi dă posibilitatea familiei cetăţeanului român, în cazul în care este implicat într-un accident sau oricare situaţii de urgenţă (...), să obţină imediat informaţiile necesare şi să fie asistat în cadrul procesului de deblocare a situaţiei în care se află. Rata de soluţionare şi de obţinere a informaţiei de către cetăţenii români aflaţi în situaţii de urgenţă este de aproximativ 90 la sută. Avem o rată foarte mică de pierdere a apelurilor telefonice şi de asemenea avem o rată foarte mică de redirecţionare din call center către misiunile noastre diplomatice. Există speţe diferite, specifice fiecărui spaţiu, acolo unde trebuie neapărat să intervină consulul şi atunci noi avem posibilitatea să mutăm direct la ambasade. Procentul de nerealizare al acestor apeluri este de asemena foarte mic, undeva la 8,5 – 9 la sută", a mai spus Florin Pârvu.
Citeşte şi: 1 Iunie, declarată zi liberă, precum şi legea care permite majorarea tichetului de masă până la 15 lei, promulgate de preşedintele Iohannis
Citeşte şi: Erdogan va putea guverna până în 2029 şi va avea puteri executive extinse, potrivit unui proiect constituţional
Potrivit reprezentanţilor Departamentului Consular, cele mai multe apeluri sunt înregistrate între orele 9.00 – 18.00, majoritatea fiind efectuate din Europa.
Pentru preluarea cât mai multor apeluri au fost luate măsuri, astfel că în total 27 de persoane lucrează în ture dispuse conform graficelor de încărcare, fiind supervizate de doi supervizori care asigură activitatea specialiştilor de call center şi, totodată, de doi supervizori specialişti în activităţi consulare din cadrul MAE care asigură toată coordonarea.
Citeşte şi: ACCIDENTE în lanţ pe Autostrada Soarelui, din cauza poleiului. Patru răniţi, transportaţi de urgenţă la spitale din Capitală- FOTO, VIDEO
Serviciul de call center a fost lansat la 5 ianuarie 2015, în urma unei licitaţii organizate de MAE la care au participat mai multe firme. Angajaţii au fost pregătiţi mai întâi de MAE şi apoi evaluaţi, după care au semnat angajamaente de confidenţialitate, fiind vorba despre lucrul cu date personale.
Citeşte şi: MAE a propus Autorităţii Electorale Permanente înfiinţarea a 417 de secţii de vot în diaspora pentru parlamentare
Citeşte şi: Federaţia asociaţiilor de români din Europa cere sprijinul preşedintelui pentru mărirea numărului de parlamentari de diaspora
Citește pe alephnews.ro: PSD, PNL și UDMR își împart ministerele. Cine conduce România?
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Blake Lively a depus o plângere legală împotriva lui Justin Baldoni. Actorul este acuzat de hărțuire sexuală și de orchestrarea unei campanii de defăimare împotriva ei
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe