- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (31.01.2024, 17:09)
- Cosmin Pirv
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Peste 3.800 de reclamaţii făcute în 2023 la ANCOM de utilizatorii de servicii de telefonie şi poştă
Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) a primit, în 2023, 3.835 de reclamaţii, din care 70% au vizat sectorul comunicaţiilor electronice, iar 24% sectorul serviciilor poştale.
Urmărește
119 afișări
Peste 3.800 de reclamaţii făcute în 2023 la ANCOM de utilizatorii de servicii de telefonie şi poştă
Potrivit unui comunicat al ANCOM; cele mai multe reclamaţii, 70% din total, au vizat serviciile de comunicaţii electronice furnizate de operatori. Principalele nemulţumiri s-au referit la probleme legate de relaţia contractuală cu furnizorii, inclusiv rezilierea contractelor (18% din reclamaţiile referitoare la serviciile de comunicaţii electronice), modificarea unilaterală a contractelor (12%), facturarea serviciilor de comunicaţii electronice (11%), derularea contractelor la distanţă (11%) sau gradul de acoperire cu servicii de voce şi internet (9%).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Moș Crăciun, eroul sărbătorii, are o fișă medicală impresionantă: obezitate, diabet și jet lag extrem
-
22 decembrie 1989 - ziua fugii cu elicopterul a soţilor Ceauşescu
-
COMENTARIU Lelia Munteanu: Uzurpatorul
-
Trupele germane trebuie să fie „apte” pentru război dacă Putin atacă, afirmă Boris Pistorius. Ministrul spune că Berlinul trebuie să aloce mai mulţi bani pentru apărare
Un procent de 17% din reclamaţiile din domeniul serviciilor de comunicaţii electronice au vizat procesul de portare a numerelor de telefon, în timp ce 8% au fost legate de serviciul de roaming, cu accent pe condiţiile de utilizare în Spaţiul Economic European (Roam like at home).
Vodafone şi Fan Courier, în topul reclamaţiilor pentru serviciile de comunicaţii electronice şi poştale
Datele arată că Vodafone România a fost furnizorul cel mai frecvent reclamat, cu 32%, urmat de Orange România - 20%, RCS&RDS - 11%, Telekom Romania Mobile Communications - 11% şi Orange Communications S.A.- 7%.
Din totalul reclamaţiilor, 24% au privit serviciile poştale, principalele probleme reclamate fiind nelivrarea trimiterilor poştale (24% din totalul reclamaţiilor privind serviciile poştale), deteriorarea trimiterilor poştale (18%), termenul de livrare (16%) şi pierderea sau furtul acestora (13%).
În funcţie de numărul de reclamaţii pe domeniul serviciilor poştale transmise ANCOM, cei mai reclamaţi furnizori au fost Fan Courier (30%), Cargus (23%), Dynamic Parcel Distribution (18%) şi Poşta Română (6%).
6% din reclamaţiile primite de ANCOM au vizat alte subiecte, printre care echipamentele radio, regimul reţelelor de infrastructură şi procedurile de alocare a frecvenţelor pentru emisiile radio.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Care sunt cele 16 povești care influențează fizica și astronomia în 2024
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Moment istoric pentru NASA: Sonda Parker va ajunge la o distanță record de 6,2 milioane kilometri, chiar în Ajunul Crăciunului
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe