Pierzi multe beneficii din cauza crizei, dar nu şi maşina de serviciu

  • Maşina este cel mai scump beneficiu oferit angajaţilor de către companii
  • Angajaţii vor rămâne fără maşina de firmă doar în cazuri extreme
  • În România, maşina nu este doar un beneficiu, ci şi un statut
Urmărește
743 afișări

Peste 90% dintre corporaţiile din România oferă maşini de serviciu angajaţilor. Chiar dacă maşina este cel mai scump beneficiu oferit de companii, top managerii nu rămân fară ea în perioada de criză, când veniturile sunt în scădere.

La noi, maşina oferită de firmă nu este doar un beneficiu, este şi un statut. La fel stau lucrurile şi în ţările balcanice sau în cele latine. Corporatiştii rămân cu maşinile, dar au pierdut beneficiile din zona wellness, pentru care era necesară prezenţa lor fizică.

„Companiile vor tăia maşinile de pe listă în ultimă fază. Efectul tăierii beneficiului „maşină” este foarte neplăcut. Persoanele din top management care, poate, în această perioadă nu au întâlniri de business foarte multe, vor păstra acest beneficiu!”, a spus Oana Datki, consultant în HR. 

Octav are maşină se serviciu de peste 20 de ani şi o schimbă o dată la maximum cinci ani. Bugetul pentru maşina lui este de aproximativ 12.000 de euro, dar la acest preţ compania sa cumpără maşini care, de regulă, sunt vândute mai scump persoanelor fizice. Ce impact a avut criza asupra facilităţilor primite din partea firmei?

„S-a redus un pic bugetul de combustibil pentru că, până la urmă, ăsta este cel care se poate reduce”, a declarat Octav.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici