- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Planul General pentru transportul urban al Capitalei, lansat în dezbatere publică
Primarul general al Capitalei Adriean Videanu a lansat, joi, în dezbatere publică, Master Planul General pentru transportul urban al Bucureştiului.
Planul General pentru transportul urban al Capitalei, lansat în dezbatere publică
Potrivit edilului, scopul proiectului este acela de a actualiza documentul având acelaşi scop, elaborat de JICA în 1998, pentru a defini strategia de dezvoltare a sistemului de transport atât cel public, cât şi cel privat şi al infrastructurii rutiere pentru municipiul Bucureşti până în 2027.
Studiul este realizat la un nivel strategic, Bucureştiul fiind împărţit în 80 de zone corespunzătoare ariei administrative proprii, 32 de zone pentru aria judeţului Ilfov, precum şi fiecare judeţ din România care sunt considerate zone distincte, iar ţările din Europa sunt grupate în zone specifice. Această abordare permite integrarea ariei urbane în cadrul celei metropolitane, făcând legătură între Bucureşti şi judeţe, precum şi cea cu ţările europene.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Este în interesul TĂU ca Guvernul României să fie format din manageri independenți de partide, consacrați în companii private și corporații? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Burduja afirmă că preluarea E.ON România de către compania maghiară MVM ar putea fi blocată din motive de securitate: „Nu vom permite gazului rusesc să intre în ţară”
-
Donald Trump afirmă că pregăteşte o întâlnire cu Vladimir Putin pentru a discuta despre războiul din Ucraina
-
Adrian Sârbu: Ordonanţa-trenuleţ nu va rezolva nimic. Bugetul României e o cutie neagră urât mirositoare. Deciziile importante ale României vor fi votate de UDMR
Proiectul prevede două scenarii de dezvoltare, pentru două perioade importante: 2007-2013 şi 2013-2027.
Potrivit lui Adriean Videanu, implementarea tuturor proiectelor recomandate de Master Planul de Transport va costa municipalitatea aproximativ 7 miliarde de euro.
Videanu a menţionat că administraţia municipală viitoare va trebui cel puţin să păstreze ritmul de implementare a proiectelor şi de realizare a lucrărilor, dacă nu chiar să mărească acest ritm, având în vedere faptul că anul 2013 este unul foarte important pentru oraş, evoluţia tuturor indicatorilor şi a studiilor efectuate arătând că Bucureştiul "riscă să se blocheze".
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO