Platforma Bluesky atinge 20 de milioane de utilizatori
Timp de câteva zile din ultima săptămână, aplicaţia a avut câte un milion de utilizatori noi într-o perioadă de 24 de ore. Această rată de creştere este similară cu cea a platformei Threads, care a avut câte un milion de utilizatori noi pe zi timp de „aproape trei luni”, conform unei actualizări de săptămâna trecută a lui Adam Mosseri de la Meta.
Threads a ajuns la pragul de 275 de milioane de utilizatori lunari la începutul acestei luni şi a atras cel puţin 15 milioane de persoane de la începutul lunii noiembrie.
Creşterea recentă a Bluesky pare să fie alimentată cel puţin parţial de frustrarea crescândă a unor utilizatori X. Conform unui raport al companiei de analiză SimilarWeb, pe 7 noiembrie, a doua zi după alegerile prezidenţiale, a existat o creştere semnificativă a traficului către Bluesky. Această creştere pare să coincidă cu o creştere a numărului de utilizatori care încearcă să îşi dezactiveze conturile pe X.
Bluesky a fost, de asemenea, dornică să îşi diferenţieze politicile de cele ale rivalilor săi. Săptămâna trecută, compania a promis că nu va utiliza conţinutul utilizatorilor săi pentru a antrena inteligenţa artificială generativă.
Noua politică de confidenţialitate a X îi permite să colaboreze cu terţe părţi pentru a antrena modele AI pe baza tweet-urilor anterioare ale utilizatorilor. CEO-ul Bluesky, Jay Graber , a declarat că nu vrea să „umple reţeaua cu reclame”.