- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (16.12.2014, 19:14)
- Aurelia Alexa
Pliantele distribuite în cutiile poştale, principala sursă de informare despre ofertele din magazine
Pliantele distribuite în cutiile poştale reprezintă principala sursă de informare despre ofertele din magazine, depăşind TV-ul şi publicitatea online, iar 59 la sută dintre români citesc cu atenţie aceste broşuri, rezultă dintr-un studiu privind consumul de publicitate neadresată, realizat de ELMA.
Urmărește
487 afișări
Pliantele distribuite în cutiile poştale, principala sursă de informare despre ofertele din magazine
Românii au o atitudine pozitivă faţă de publicitatea în cutiile poştale, pe care o consideră drept cea mai importantă sursă de informare despre ofertele promoţionale ale magazinelor, arată cel mai recent studiu referitor la consumul de publicitate neadresată, realizat de Asociaţia Europeană de Publicitate în Cutiile Poştale (ELMA) în 22 de ţări europene, printre care şi România.
Din studiu rezultă că 59 la sută dintre români citesc cu atenţie pliantele primite în cutiile poştale, femeile într-o proporţie mai mare decât bărbaţii (62 la sută faţă de 56 la sută).
"În segmentul de vârstă 18-24 ani, 59 la sută citesc cu atenţie pliantele distribuite în cutiile poştale, iar în segmentul de vârstă 45-54 ani se află cei mai mulţi utilizatori de pliante promoţionale (68 la sută). Procentul celor care au declarat că ignoră pliantele din cutiile poştale este de doar şapte la sută. 89 la sută dintre persoanele intervievate au declarat că au cumpărat cel puţin o dată prin intermediul internetului, ca urmare a pliantelor distribuite în cutiile poştale. Dintre acestea, 29 la sută au tastat direct adresa site-ului de e-commerce, 11 la sută au utilizat un URL scurt (dacă acesta a fost menţionat), 53 la sută au folosit un motor de căutare şi doar cinci la sută au scanat un cod QR, atunci când le-a fost furnizat", se arată în studiu.
ULTIMELE ȘTIRI
-
EXCLUSIV: Politicile economice ale lui Trump şi consecinţele lor economice. Implicaţii pentru România
-
ZF: Un buget făcut pornind de la cheltuieli: Guvernul presupune că va majora veniturile cu 16%, foarte puţin probabil, ca să se încadreze în deficitul de 7%
-
FCSB vs Manchester United. Fanii englezi fac spectacol în Centrul Vechi. Angajaţii localurilor surprinşi de modul în care englezii golesc halbă după halbă
De asemenea, 59 la sută dintre români sunt convinşi că, prin intermediul materialelor distribuite neadresate, primesc informaţii despre oferte promoţionale la care altfel nu ar avea acces, iar 68 la sută dintre respondenţi doresc să fie informaţi despre ofertele din zona lor de proximitate.
"În România, 86 la sută dintre gospodării primesc săptămânal cel puţin un pliant. În 86 la sută dintre gospodării, pliantele sunt răsfoite de cel puţin doi membri ai familiei. Studiul relevă că pliantele distribuite în cutiile poştale reprezintă principala sursă de informare despre ofertele din magazine, depăşind TV-ul şi publicitatea online", rezultă din studiul citat.
La întrebarea "Ce mijloace de informare preferaţi?", 67 la sută dintre cei intervievaţi au indicat cutia poştală, depăşind astfel publicitatea online, cu 57 la sută din opţiuni, precum şi televiziunea (53 la sută). Pe următoarele poziţii este emailul (46 la sută), panotajul (42 la sută), publicitatea în presă (36 la sută) şi radioul (26 la sută).
"Publicitatea prin pliante în cutiile poştale este considerată de către consumatori ca fiind mai utilă în comparaţie cu publicitatea prin reviste sau ziare, oricare ar fi produsele promovate. Atunci când sunt promovate magazinele, pentru 37 la sută dintre respondenţi publicitatea prin pliante în cutiile poştale este mai utilă decât cea din reviste şi ziare, faţă de doar 15 la sută, care cred contrariul. Aceste procente sunt 31 la sută versus 16 la sută atunci când sunt promovate oferte de servicii locale, şi 33 la sută versus 16 la sută atunci când sunt promovate restaurante şi livrări de mâncare", se mai arată în studiul citat.
De asemenea, jumătate dintre respondenţi au apreciat că publicitatea prin pliante este la fel de utilă ca şi cea din reviste sau ziare.
"Studiul arată că 76 la sută dintre români au o atitudine pozitivă faţă de publicitate, în general, şi doar şase la sută au o atitudine negativă", arată iniţiatorii.
Studiul ELMA a fost realizat de către agenţia britanică de cercetare de piaţă Toluna, pe un eşantion reprezentativ de 500 de subiecţi, femei şi bărbaţi cu vârsta peste 18 ani, din toate zonele geografice urbane ale României.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Presa olandeză: Poliţia crede că a identificat hoţii tezaurului dacic, precum şi locaţia unde s-ar afla. ”Este vorba de cel puţin trei autori”
Cine este tânăra care a preluat conducerea afacerii de sute de milioane fondată de părinţi? Businessul include şi o reţea de 80 de magazine
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Noua iubită a lui Bellingham e un model strălucitor, cu un trecut amoros bogat. A fost în relație cu actorul Michael B. Jordan
PROSPORT.RO
Ninge 7 zile fără oprire în București. Pe ce dată vin ninsorile, potrivit meteorologilor Accuweather
CANCAN.RO
Fericirea bate la ușă pentru aceste ZODII, de la 1 februarie 2025. Li se deschide calea spre succes
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe