- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Porturile Constanţa Sud Agigea, Constanţa Nord şi Constanţa Sud, închise din cauza vântului
Porturile maritime Constanţa Nord şi Constanţa Sud au fost închise, vineri dimineaţă, din cauza furtunii, după ce traficul navelor fluviale în portul Constanţa Sud Agigea fusese suspendat, în cursul nopţii de joi spre vineri, în condiţii de vînt puternic, cu viteze de până la 70 km/h.
Portul Constanţa Sud Agigea, închis din cauza vântului puternic (Imagine: Mediafax Foto)
Potrivit Căpităniei Zonale Constanţa, operaţiunile portuare în Constanţa Sud - fluvial au fost sistate în jurul orei 01.00, iar traficul navelor în porturile Constanţa Nord şi Constanţa Sud a fost suspendat cu începere de la ora 09.30 deoarece vîntul suflă, din sector nord-estic, cu forţa 7 pe scara Beaufourt.
De asemenea, din acelaşi motiv a fost restricţionat şi tranzitul de barje de pe Canalul Dunăre - Marea Neagră prin ecluza de la Agigea.
ULTIMELE ȘTIRI
-
România se alătură pe deplin spațiului Schengen începând cu ianuarie 2025
-
Ciucă: Al doilea zbor privat plătit de Nordis pentru Ciolacu, acum la Madrid. Menţin apelul să se retragă
-
Alegeri prezidenţiale 2024. Ce arată cele mai recente sondaje publicate. Cine ar putea intra în turul doi
-
Bucureştenii decid viitorul oraşului: Referendum crucial în aceeaşi zi cu alegerile prezidenţiale. Iată ce trebuie să ştii
Activitatea în celelalte porturi maritime, Midia şi Mangalia, încă se desfăşoară normal, dar reprezentanţii Căpităniei Constanţa spun că, în următoarele ore, şi acestea ar putea fi închise.
Ofiţerii Căpităniei au transmis încă de joi avize de furtună pe mare navelor aflate în porturile Constanţa Nord şi Constanţa Sud, Midia şi Mangalia. Astfel, viteza vântului va creşte în intensitate, depăşind 70 km/ h în larg, iar marea va avea gradul de agitaţie 6 - 7 în larg, cu valuri de 4 - 5 metri înălţime.
Din acest motiv, navele aflate în rada exterioară trebuie să stea cu motoarele pornite, evitând astfel intrarea în derivă. De asemenea, navele aflate la cheu trebuie să-şi întărească legăturile cu ţărmul, iar comandanţii acestora sunt obligaţi să aibă la bord câte un om de veghe.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO