Prelungirea Ghencea. Lucrări de infrastructură îndelung aşteptate, demarate simultan cu începerea şcolilor

Contractul pentru realizarea lucrărilor de supralărgire a bulevardului Ghencea a fost semnat, miercuri, de primarul Capitalei, Gabriela Firea, şi de reprezentantul constructorului, valoarea totală a proiectului, care prevede şi 300 de locuri de parcare, fiind de aproximativ 122 de milioane de euro.

Urmărește
1880 afișări
Imaginea articolului Prelungirea Ghencea. Lucrări de infrastructură îndelung aşteptate, demarate simultan cu începerea şcolilor

Prelungirea Ghencea. Un proiect de infrastructură îndelung aşteptat este

Primarul Capitalei, Gabriela Firea, a semnat, miercuri, contractul pentru lărgirea bulevardului Prelungirea Ghencea, lucrările urmând să înceapă de luni, 9 septembrie.

Investiţia denumită „Penetraţie Prelungirea Ghencea - Domneşti şi Supralărgire Bulevardul Ghencea'” are o durată de execuţie a contractului de 24 de luni. Contractul este în valoare de aproximativ 73,5 milioane euro fără TVA, costul total al proiectului fiind de aproximativ 122 milioane euro.

„Am semnat astăzi (miercuri – n.r.) contractul pentru obiectivul de investiţii <Penetraţie Prelungirea Ghencea - Domneşti şi Supralărgire Bulevardul Ghencea> un proiect esenţial de fluidizare a traficului din zonă! Mă bucur că, împreună cu specialiştii Primăriei Capitalei, reuşim să facem ce trebuia făcut de peste 20 de ani! Lucrările (...) vor începe chiar de luni, 9 septembrie, iar durata execuţiei contractului este de 24 de luni”, a spus primarul general, Gabriela Firea.

De asemenea, primarul general a explicat că noua arteră, care va avea aproximativ 6 kilometri, va avea cale dublă de tramvai, două benzi de circulaţie pe sens, pistă de biciclete (dublu sens, amplasată pe o sigura parte a arterei), trotuare şi spaţii verzi între acestea şi partea carosabila.

Totodată, se va realiza şi un nod intermodal (tramvai 41, autobuze şi microbuze ale liniilor preorăşeneşti) precum şi o parcare de tip Park&Ride cu o capacitate de 300 de locuri, ce poate fi extinsă, ulterior, până la 500 de locuri.

Primele lucrări care vor fi realizate vor fi cele de demolare.

Potrivit reprezentanţilor Primăriei Capitalei, proiectul începe pe Bulevardul Ghencea, de la Terminalul Tramvaiului 41, traversează intersecţia cu strada Braşov, se continuă cu Prelungirea Ghencea, se intersectează cu principalele străzi şi se termină la intersecţia cu Centura Municipiului Bucureşti, într-un nod intermodal.

Toate intersecţiile cu drumurile laterale vor fi reamenajate, iar cele cu străzile Braşov, Valea Oltului şi Râul Doamnei vor fi semaforizate.

Proiectul propus se va corela cu Nodul Rutier de la Domneşti care se afla sub coordonarea CNAIR, prin care se realizează legătura cu Centura Bucureşti.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici