- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Preţul plătit în plus de cumpărătorii din România din cauza falsificării originii maşinilor SH
Cumpărătorii din România au plătit în plus pentru maşini second hand vândute cu origine falsă peste 467 de milioane de lei, susţin experţii Cebia, o companie specializată în colectarea şi raportarea datelor istorice ale maşinilor rulate.
470 milioane lei, preţul plătit în plus de cumpărători din cauza falsificării originii maşinilor SH
O maşină din cinci second hand importate în România este vândută cu origine falsă (19%), ceeaa ce înseamnă că anunţurile nu menţionează ţara din care provine de fapt maşina. Originea falsă face un vehicul mai scump cu o medie de 6.250 de lei, deoarece un vehicul de origine germană, de exemplu, are o valoare diferită pe piaţă faţă de o maşină din sudul Europei sau din ţările non-europene. Anul trecut, aproape 396.000 de maşini second hand au fost importate în România, ceea ce înseamnă că aproximativ 75 000 dintre ele au fost vândute fără a se preciza originea lor reală.
ULTIMELE ȘTIRI
-
ICC emite mandat de arestare pe numele lui Netanyahu și Gallant
-
Florian Coldea şi Dumitru Dumbravă rămân sub control judiciar
-
Curtea Penală Internaţională a emis mandate de arestare pentru Benjamin Netanyahu şi Yoav Gallant
-
De teama intensificării războiului din Ucraina, Ungaria instalează un sistem antiaerian la graniţă şi pune unele unităţi militare în alertă
„Ţara în care un vehicul a fost condus mult timp are un impact asupra stării sale tehnice. De exemplu, dacă un vehicul este condus pe drumurile din ţările de coastă, uzura lui este mai mare decât în ţările continentale, ceea ce bineînţeles că are un impact asupra preţului vehiculului”, subliniază Martin Pajer, directorul Cebia, adăugând că maşinile cu origini false au, de asemenea, odometre date înapoi sau au accidente „ascunse”.
Cel mai adesea, maşinile au o origine fals declarată din Germania. În realitate, acestea provin în principal din sudul, sud-estul sau estul Europei. Ţările non-europene nu fac excepţie. "Pentru multe maşini, originea lor reală este Canada, Africa de Nord, Orientul Mijlociu şi America Centrală, de exemplu. Concret, pot aminti Belarus, Oman sau Nicaragua", spune Pajer.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO