Primăria Capitalei anunţă verificări la toate autobuzele Otokar după ce unul dintre ele s-a inundat cu apă colocotită

Publicat: 21 12. 2018, 16:29
Actualizat: 02 02. 2021, 09:06

„Autobuzul afectat în această dimineaţă (vineri dimineaţă -n.r.) de probleme tehnice la sistemul de încălzire a fost retras imediat din circulaţie şi trimis către service-ul Otokar. Autobuzele sunt în termenul de garanţie, care este, în conformitate cu prevederile contractuale, de 8 ani de la livrare. În această perioadă, toate verificările şi intervenţiile (manopera, piese de schimb, deplasarea
autobuzului la service OTOKAR) se realizează pe cheltuiala furnizorului”, se arată într-un comunicat al PMB.

Potrivt Primăriei Capitalei, defecţiunea a fost cauzată de o fisură la furtunul de alimentare a aerotermei.

„Pentru a preveni situaţii similare, service-ul OTOKAR a demarat o acţiune mai amplă, de verificare a acestui aspect la toate autobuzele livrate”, au mai precizat reprezentanţii PMB.

Un furtun al instaţiei de încălzire al unui autobuz Otokar, care mergea spre Otopeni, s-a spart vineri dimineaţă şi a inundat cabina cu apă clocotită, călătorii fiind evacuaţi, au confirmat, pentru MEDIAFAX, reprezentanţi STB.