- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (16.07.2018, 09:57)
- Departamentul Social - Mediafax
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Primăria Sectorului 4 lansează o aplicaţie mobilă pentru depunerea sesizărilor
Primăria Sectorului 4 lansează o aplicaţie pentru telefonul mobil prin care pot fi transmise sesizări instituţiei pentru remedierea unor probleme, primarul Daniel Băluţă subliniind că scopul programului este diminuarea numărului petiţiilor şi a drumurilor către ghişee.
Urmărește
1988 afișări
Primăria Sectorului 4 lansează o aplicaţie mobilă pentru depunerea sesizărilor
„O groapă periculoasă, o zonă cu gunoi, sau cu mobilier stradal stricat, o maşină părăsită ori problemele legate de parcuri şi de reabilitarea termică, toate pot fi rezolvate cu doar câteva click-uri, prin intermediul aplicaţiei mobile ”Primăria Sectorului 4”, care poate fi decărcată, gratuit, atât pe Android, cât şi pe iOS. Pentru persoanele care nu pot beneficia de această aplicaţie şi doresc să anunţe astfel de probleme, sau să solicite informaţii, funcţionează în paralel, 24 de ore din 24, un call center cu numărul unic 021/9441”, au precizat reprezentanţii Primăriei Sectorului 4, printr-un comunicat de presă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
-
Putin se confruntă cu o revoltă a armatei. „Comandanţii refuză să trimită trupe” pentru un asalt pe râul Nipru, spun partizanii ucraineni
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
Totodată, primarul Sectorului 4, Daniel Băluţă, a precizat că s-a lucrat câteva luni la implementarea aplicaţiei, rezultatele fiind pe măsură.
”Aplicaţia mobilă creată pentru a facilita comunicarea dintre cetăţeni şi Primăria Sectorului 4 şi pentru a diminua numărul petiţiilor scrise şi drumurilor către ghişeele autorităţii locale este cât se poate de accesibilă, atât pentru utilizatorii de telefoane mobile experimentaţi, cât şi pentru persoanele mai puţin înclinate către tehnologie. S-a lucrat câteva luni la implementarea ei, iar rezultatele sunt cele aşteptate. Îmi doresc o primărie în care oamenii să nu mai fie nevoiţi să aştepte în faţa ghişeelor, pentru a face o sesizare, iar această aplicaţie şi call center-ul pe care li-l punem la dispoziţie sunt paşi importanţi în acest demers”, a declarat Primarul Sectorului 4, Daniel Băluţă.
Ca să poată folosi această linie de comunicare directă cu primăria, cetăţenii au nevoie de un telefon mobil cu acces la Internet, în care să poată descărca aplicaţia ”Primăria Sectorului 4”.
După acest pas, utilizatorii trebuie să se autentifice completând pe pagina de deschidere a aplicaţiei numele, adresa de e-mail şi numărul de telefon la care pot fi contactaţi, pentru ca apoi să poată opta pentru a face o ”Sesizare nouă”, sau pentru a trimite ”Mesaje”.
În funcţie de problemă, deţinătorii aplicaţiei pot opta pentru a semnala ”Groapă”, ”Gunoi”, ”Maşină părăsită”, ”Mobilier”, ”Reabilitare termică”, ”Parcuri” ori ”Altă sesizare”, pentru ca apoi să fie direcţionaţi către pagina următoare, mai precizează cei de la Primărie.
”Pentru a semnala efectiv problema, utilizatorii trebuie să fotografieze, spre exemplu, groapa pe care vor să o semnaleze şi să permită aplicaţiei să o asocieze, prin GPS, cu locul în care se află persoana reclamantă. Acest lucru ne permite să localizăm exact problema, pentru a o rezolva cât mai rapid. Din acest moment, tot ce trebuie făcut este să trimită sesizarea”, explică Directorul Adjunct al Direcţiei Relaţii Publice, Nelyana Galeş.
Potrivit acesteia, pentru persoanele care, din diferite motive, nu pot beneficia de această aplicaţie funcţionează, 24 de ore din 24, un Birou Call Center apelabil la numărul unic 012/9441, prin intermediul căruia pot fi furnizate informaţii din toate domeniile specifice administraţiei publice locale (D.G.A.S.P.C.S4, Poliţie Locală S4, A.D.P 4, Aparatul de specialitate al Primarului Sectorului 4, Direcţia de Mobilitate Urbană Sector 4, Direcţia de Administrare a Unităţilor de Învăţământ Sector 4 etc.).
”În acest centru de relaţii cu publicul lucrează o echipă tânără, entuziastă, instruită în toate domeniile de activitate ale instituţiilor pe care le deserveşte call center-ul. Oamenii sunt consiliaţi, iar problemele lor, preluate în timp real, sunt transferate către departamentele de specialitate. De asemenea, prin apelarea numărului unic 021/9441 cetăţenii Sectorului 4 pot fi redirecţionaţi, în funcţie de problema pe care o semnalează, şi către alte instituţii ale administraţiei publice locale sau centrale (Primăria Municipiului Bucureşti, Brigada Rutieră, Poliţia Naţională etc). Practic aici se primesc atât întrebări legate de actele necesare unei autorizări, cât şi sesizări legate de tulburarea liniştii publice”, a mai afirmat Primarul Sectorului 4, Daniel Băluţă.
Citește pe alephnews.ro: Descoperirea care sfidează înțelegerea noastră asupra Universului: Ce este „timpul negativ” în fizică
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Meta este dat în judecată pentru „traumatizarea pe viață” a moderatorilor Facebook din Kenya. Peste 140 de angajați sunt diagnosticați cu PTSD
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe