Primul tren electric Alstom a finalizat cursa cu un eşec: garnitura e ţinută în depou

  • Primul tren electric livrat de Alstom României, care a circulat miercuri pe ruta Bucureşti-Braşov, a terminat cursa cu un eşec: la decuplarea trenului de la locomotiva de manevră au apărut erori pe computerul de bord.
  • Acum, trenul este ţinut în depou.
Urmărește
1025 afișări
Imaginea articolului Primul tren electric Alstom a finalizat cursa cu un eşec: garnitura e ţinută în depou

Primul tren electric Alstom a finalizat cursa cu un eşec: garnitura e ţinută în depou

Cursa inaugurală a primului tren electric livrat de Alstom a fost finalizată cu succes. Însă, la decuplarea trenului de la locomotiva de manevră au apărut mesaje de eroare cu privire la unele funcţii, pe computerul de bord. Astfel, s-a decis să fie ţinut în depou, anunţă, joi, compania.

„Trenul este complet funcţional, dar dată fiind prioritatea acordată de Alstom siguranţei pasagerilor mai presus de orice am decis să ţinem trenul în depou, pentru a efectua activităţi suplimentare în vederea confirmării funcţionalităţilor çi siguranţei. În momentul de faţă, echipele Alstom sunt pe deplin mobilizate pentru a evalua cauzele şi a defini măsurile adecvate. Obiectivul companiei este repunerea trenului în serviciul comercial în cel mai scurt timp posibil şi respectarea angajamentelor comerciale”, se arată într-un comunicat transmis de Alstom.

Primul tren electric livrat de Alstom României ca parte a unui contract care prevede cumpărarea a 37 de rame electrice a circulat miercuri pe ruta Bucureşti-Braşov.

Potrivit unui comunicat al companiei, rama electrică RE-IR TS02 Alstom Coradia Stream a fost alocată pentru exploatare operatorului naţional CFR Călători de către Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF), proprietarul de facto al trenurilor Alstom achiziţionate pentru România.

Rama electrică este formată din 6 module (vagoane), oferind o capacitate de 351 de locuri. Prin construcţie, are o podea joasă, ceea ce asigură accesul facil pentru persoanele cu mobilitate redusă şi este aptă să circule cu o viteză maximă de 160 km/h.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici