KFC se confruntă cu o penurie de carne de pasăre, forţând unele dintre restaurantele sale să ofere un meniu redus.
„La fel ca multe companii din Australia, lanţul nostru de aprovizionare şi forţa de muncă au fost afectate de COVID-19”, a spus KFC într-un comunicat de presă de miercuri, 12 ianuarie. „Fiţi siguri că facem tot ce putem pentru a reveni la produsele preferate. Cât mai repede posibil.”
„Nu aşa am vrut să începem anul, vă rugăm să fiţi amabili unul cu celălalt şi cu personalul nostru, deoarece fac tot posibilul pentru a oferi puiul pe care îl iubim cu toţii”, a mai spus KFC.
Şi unele restaurante McDonald’s au fost forţate să reducă orele de tranzacţionare din cauza numărului mare de angajaţi aflaţi în izolare cu COVID-19.
„La fel ca multe companii, unele restaurante McDonald’s au fost nevoite să reducă temporar orele de funcţionare din cauza cerinţelor de izolare a personalului”, a declarat un purtător de cuvânt al McDonald’s Australia pentru The Epoch Times. „Apreciem răbdarea şi înţelegerea clienţilor noştri, deoarece continuăm să acordăm prioritate sănătăţii şi siguranţei în aceste perioade”.
„Afacerile din alimentaţie şi logistică raportează că 10 până la 50% dintre lucrătorii lor sunt bolnavi sau izolaţi”, a declarat CEO-ul Ai Group, Innes Willox, într-un comunicat. „Pentru a oferi o perspectivă, dacă 20% din întreaga noastră forţă de muncă ar fi izolată sau bolnavă, aceasta ar echivala cu aproximativ 2,6 milioane de muncitori.”
În prezent, în Australia există 815,760 de persoane infectate cu virusul SARS-CoV-2. Din cauza crizei de alimente şi a lipsei de personal, noile reguli din New South Wales şi Queensland au eliminat unele cerinţe de izolare, permiţând distribuţia alimentelor şi întoarcerea lucrătorilor esenţiali la muncă.